AndroidHealthClinic

Contest 2011

Fotowedstrijd zomer 2011 mannen

Motivatie quotes

"The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds." - Henry Rollins

Media statistieken

Categorieën
34
Albums
95
Geüploade media
8.162
Externe media
7
Reacties
96.860
Schijfgebruik
676,9 MB
Beoordeling Beoordeling
0,00
Geplaatst door Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing Datum plaatsing
1 aug 2011
Aantal vertoningen Aantal vertoningen
5.165
Reacties Reacties
17
Mijn naam is Noud, ik ben vorige maand 17 jaar geworden. Ik ga nu ruim
anderhalf jaar naar de sportschool, maar het eerste half jaar was het nog
niet zo serieus. Na een trainingsschema te hebben toegevoegd werd het
allemaal serieuzer. Ik ben ook op mijn voeding gaan letten en door mezelf
steeds wat doelen voor ogen te nemen blijf ik goed gemotiveerd.
Heb in die tijd wel nog een keer een scheur in een pees in mijn knie gehad, waardoor
ik een tijd geen benen kon trainen en ik heb ook nog mijn hand gebroken gehad
waardoor heel veel oefeningen lastig of niet gingen en dus helaas nadelige
gevolgen voor mijn workout toendertijd.
Toen ik de contest zag dacht ik, deelname daaraan zal ook voor een goede motivatie
zorgen en hopelijk tips en suggesties op mijn trainingen opleveren. Dat laatste viel wat
tegen maar ik ben toch tevreden.

Stats:
Squat: 1x125kg
Deadlift: 1x100kg (had meer kunnen zijn, maar handen konden stang niet meer houden)
Benchpress: 1x67kg

Lengte: 177cm
Gewicht: 67kg
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
3.129
Reacties Reacties
10
De eerste paar weken van contest gingen goed op keto dieet, toen elke week een stuk strakker geworden en elke week ook nog een kg kwijt. Laatste 2 a 3 weken geen keto meer gedaan omdat het gewoon niet meer te doen was. Vaak 3 a 4 dagen bij mijn vriendin en dan kwam er niets meer koken etc. Dus laatste weken weer normaal gegeten en wat meer cardio gedaan. Zelf niet tevreden over mijn uiteindelijke shape, ik weet zeker dat als ik meer mogelijkheid had om te trainen(veel diensten gedraaid, onregelmatigheid) en mijn keto had kunnen doorzetten, ik een stuk strakker en gelijnder nog had kunnen staan nu. Stats nu zijn 1.80m 93kg vet % van? 13 % ong. In deze weken 3 a 4kg kwijtgeraakt en 2% ong.
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
3.931
Reacties Reacties
14
Ik ben mark rot. Het is inmiddels 2 jaar en 4 maanden geleden dat ik in aanraking ben gekomen met deze sport. Voorheen was ik heel erg mager, mijn gewicht lag op het dieptepunt (toen ik al volgroeid was) op de 48kg!! Maar toen besloot ik dat ik zo niet meer verder wilde, ik begon eerst met mezelf in te lezen op dbb (veel dank overigens voor iedereen die mij in de begintijd advies gaf) en 1 dag voor mijn 19de verjaardag, op 16 maart 2009 begon ik dan eindelijk. Mijn eerste training zat ik gelijk onder de squatbar, ik begon namelijk met het rippetoe schema wat mij op dbb geadviseerd is. Met techniek die ik heb geleerd van het urenlang bestuderen van instructievideos wist ik me alleen te redden. Omdat ik gelijk begon met de ECHTE oefeningen (squat, DL) en omdat ik altijd heb gezorgd dat ik mezelf elke dag weer volprop heeft er toe geleid dat ik in die tijd deze resultaten heb kunnen behalen. Geen goede genetics, die heb ik gezien mijn beginfysiek absoluut niet en ook geen 'ondersteuning', wat ik toch wel een beetje zie als de easy way out. Ik heb gewoon 'mijn zaakjes op orde'.

Ik wilde dit jaar aan de contest meedoen omdat ik graag wou ondervinden hoe het is om in je best mogelijke shape te komen en om dit zo goed mogelijk te tonen. Het leek misschien niet het beste idee omdat ik in het voorjaar van 2011 geplaagd was met blessures in mijn knie en schouder en ik zat ook in een dip qua voeding. Dit heeft er toe geleid dat ik iets massa kwijt ben geraakt (maar vooral vet, want als ecto gaat dat zo makkelijk haha). Maar aan het begin van de zomer is mijn knieblessure gelukkig eindelijk hersteld en staat mijn schouder mij ook veel toe en de kracht en de zin om te trainen is groter dan ooit geweest! Omdat ik, vooral na het dipje, aardig droog stond heb ik ervoor gekozen om te bulken, want massa is nu de nummer 1 prioriteit in mijn ogen. Voor het schema wat ik in de contest heb gevoerd met dit doel in ogen heb ik talloze wetenschappelijke artikelen op het internet afgespeurd om zelf een eigen, 'perfecte', schema op te stellen, based on real science! (voor meer informatie, kijk in mijn contestlog) Hierop heb ik eind Juni en Juli heerlijk weten te knallen!

Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat wat ik heb neergezet. Vooral met de benen ben ik erg tevreden met de progressie, de massa was slecht omdat ik voorheen maar liefst een jaar lang last heb gehad van een knieblessure waardoor ik de benen nauwelijks kon pakken. Na het herstel heb ik de benen 2x per week hard aangepakt, de ene keer met heavy weights op de squatbar en de andere keer heb ik met hoog volume mentaal zware beentrainingen moeten ondergaan. Het resultaat van de benen en ook van de rest overigens mag er wezen vind ik.

Nu hoop ik dat jullie dat ook vinden ;)
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
5.710
Reacties Reacties
30
leeftijd : 18 jaar
lengte : 1,85m
body fat : 7%
gewicht : 99kg (2 uur voor foto's gewogen)
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
9.340
Reacties Reacties
49
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
3.575
Reacties Reacties
14
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
6.762
Reacties Reacties
33
begonnen in augustus 2006, was 1m74 met een gewicht van 82 kilo en een vetpercentage van dik tegen de 30% , vorig jaar september stond ik op 1m74 met een gewicht van 107kg en een vetpercentage van 26% , het werd dus tijd om te gaan cutten,
Ik kwam terecht op de contest foto's van afgelopen jaren en heb me verdiept in het cutten , het was mijn allereerste cut van mijn leven , ben door deze contest in totaal 18kg kwijt geraakt !!! Wat ik de komende tijd gaat doen is cleanbulken of doorgaan met cutten !!!

In september 2010 dus al besloten om mee te gaan doen aan deze contest en ben gelijk begonnen, vind de cut erg geslaagd, had liever nog droger gestaan maar je kan niet gelijk alles hebben !!
Ik vind zelf dat ik enorme progressie heb gemaakt hiermee en ik hoop dat deze contest elk jaar weer terug zal komen !!!
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
3.667
Reacties Reacties
12
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
4.190
Reacties Reacties
22
Ik ben Tijmen, 20 jaar en student ICT netwerkbeheerder. Ik ben al een tijdje actief DBB lid. Zo'n 2,5 jaar geleden kwam ik met deze geweldige sport in aanraking. Daarvoor deed ik veel verschillende sporten zoals: voetbal, tafeltennis, mountainbiken. Niet echt sporten waarbij je veel massa aan gaat zetten.
Totdat mijn mountainbike werd gestolen en ik als vervanging ging spinnen. Op zich heel leuk, alleen kreeg ik na een maand of 2 blessures aan mijn achillespees. Om mijn pees rust te geven ben ik wat gaan spelen in het krachthonk. Dat werd leuker met de dag en werd er ook steeds beter in.
Ik was helemaal verkocht aan deze sport en uiteindelijk ben ik gestopt met spinnen om fulltime te gaan trainen. ik woog een schriele 58 kilo bij 1.73m. Binnen een jaar was ik ruim 10 kilo zwaarder. Daarna ging het minder snel, mede door slechte motivatie en een mentaal mindere periode voor mij. Dit jaar het weer vol opgepakt en ik was zo weer 5 kilo zwaarder.
Met de contest net begonnen dacht ik waarom niet? Waarom niet gewoon een keer mee doen. Wat maakt het uit als het flopt! Dus heb ik besloten mee te doen. En ik heb er absoluut geen spijt van. Ik was niet meer te stoppen! De contest is voor mij hoogtepunt in mijn leven. Nog nooit heb ik zoveel zelfdiscipline, doorzettingsvermogen en inzet gehad. Bovendien vreselijk veel geleerd over cutten en heb nu zelfs serieuze wedstrijd ambities!

voor de contest woog ik 74,5k met een vetpercentage van 8/9% bij een lengte van 178 cm.
tijdens te shoot woog ik nog 70,2k met een vetpercentage van 6,5%.
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
6.006
Reacties Reacties
28
van 85 naar 90 kg en van 10 naar 11% (ongeveer). probeer te cleanbulken
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
4.426
Reacties Reacties
19
Beste DBB'ers,

Dit jaar een hoop dingen veranderd in mijn leven, relatie op de klippen, op mezelf gaan wonen en boven alles ben ik weer gaan leven. Dit alles heeft als resultaat dat ik me er tijdens deze contest (ivm verhuizingen) niet toe kon zetten er echt voor te gaan en er eens een goede cut in te gooien!

Echter ben ik geen persoon die dan afhaakt, dus vandaar toch mijn foto's.

Stats momenteel:

Lengte: 1.80m
Gewicht: 84kg

DL: 1x220kg
SQ (parallel): 3x210kg
BP: 1x112.5kg

Succes met stemmen en met name opbouwende kritiek is welkom!

Marvin.
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
4.359
Reacties Reacties
20
Beoordeling Beoordeling
5,00
Foto Contests
1 aug 2011
13.468
Reacties Reacties
64
Stats: 1m71, 85 kg, 21 jaar
Trainingstijd: 3.5 jaar waarvan 2 jaar serieus.
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
3.766
Reacties Reacties
19
Bodystats:

1.85
8% vet
83-84kg
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
4.012
Reacties Reacties
18
Mijn stats:
186cm bij 73kg

Krachtstats:
BP 6x80kg
DL 6x120kg
SQ 6x80kg

Train nu terug 4 maand.
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
3.525
Reacties Reacties
11
-Leeftijd: 16 Jaar
-Gewicht: 77KG
-Lengte: 1.85
-Bodyfat: 6-7%
-Lichaamstype: Ectomorph

Power Stats:

-Squat: 140KG (tot par)
-Deadlift: 125KG
-Benchpress: 80KG

Verhaal:
Ik ben in het verleden altijd een lange, zeer smal gebouwde jongen geweest en heb daar in het verleden ook vaker commentaar over gekregen. Ik was vroeger altijd al onder de indruk van grote gespierde kerels. Ik begon er dus over na te denken om zelf ook groter te worden. Aangezien mijn neef (nu 21 jaar) aan bodybuilding doet, en mijn vader een fitness gedeelte in zijn fysiopraktijk heeft zitten waar ik gebruik van mag maken heb ik 2 jaar geleden besloten om te beginnen met trainen. Mijn neef is altijd wel een soort voorbeeld voor me geweest.

Ik ben begonnen met wat experimenteren, dus de trainingen waren niet echt fatsoenlijk. Ik trainde zonder schema, at niet fatsoenlijk, en was nog altijd broodmager. Er was ook geen fitnessinstructeur om advies en tips te geven, dus ik heb altijd op mezelf getraint. Toen ik eenmaal 1 jaar bezig was heb ik na de zeer beperkte gains die ik heb gemaakt besloten om me beter in te lezen en een schema te maken. Ik ben toen begonnen met een trainingsschema. Een voedingsschema heb ik nooit echt gebruikt. Ik eet meestal wel hetzelfde op een dag, en ik houd ik rekening met voldoende koolhydraten, eiwitten en kcal etc. Ik merk nu ook dat mijn lichaam veel beter groeit, omdat ik mijn schema helemaal heb geperfectioneerd, met de juiste oefeningen en de juiste aantal herhalingen en sets. Ik probeer mijn lichaam te blijven prikkelen door eens in de 4 weken wat oefeningen te veranderen.

Om gemotiveerd te blijven denk ik altijd in kleine stapjes. Bijvoorbeeld een aantal spiergroepen die ik moet verbeteren, nooit te grote doelen stellen omdat het dan lijkt alsof je niet dichterbij je doel komt. Ook blijf ik gemotiveerd door mijn trainingspartner en mijn neef. Mijn neef is altijd een bron van zowel informatie als inspiratie geweest. Mijn trainingspartner is ook aardig, we houden elkaar altijd gemotiveerd.

Ik heb nog geen echte doelen voor de toekomst. Ik wil gewoon zo hard mogelijk blijven groeien totdat ik tevreden ben, maar daar is voorlopig nog geen sprake van. Mocht ik de komende jaren nog redelijk wat massa gainen, dan zou ik opzich wel een keer mee willen doen aan een wedstrijd, maar ook dat komt voorlopig nog niet aan bod.
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
4.087
Reacties Reacties
18
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
12.382
Reacties Reacties
76
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
5.603
Reacties Reacties
28
Ben 16 en train nu zon 3 maanden serieus waarbij 1 maandje echt een bulk schema, zoals op foto te zien nu 77 kilo en begon begin contest op 73,6. allebei in ochtend zonder ontbijt op lege blaas.
Toch veel bijgeleerd, de contest was wel een faal, ben niet droger geworden maar was toch leuk om te doen!
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
3.982
Reacties Reacties
11
Leeftijd: 17
Gewicht: 65kg
Lengte: 170cm
VP: ?

Krachtstats:
DL: 5x120
Squat: 6x90
BP: 1x80
Clean & Jerk: 1x70kg
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
3.376
Reacties Reacties
17
Stats : 1m 87 , 85kg , bf%? 10% ongeveer
Krachtstats : 1*130 BP , 1*180 DL , 5*120 SQ ( ATG)
Trainingstijd : 3 Jaar
Beoordeling Beoordeling
0,00
Foto Contests
1 aug 2011
4.120
Reacties Reacties
24
Terug