1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis

chunky

chunky

Hier alweer een oude foto uit 2003 poseren niet echt. hoop wel dmv meer foto's wat vooruitgang weer te gaan geven hier woog ik denk rond de 102, inmiddels 112 hier train ik dus ongeveer 4 jaar, volledig natural

chunky
chunky, 11 okt 2005
    • Steph@n
      Erg netjes kerel!

Heb je wat stats voor ons?
    • Arminius
      Zijn de foto's van nu ergens te zien?
    • Zelda
      nice, ben benieuwd naar recentere foto's
    • markus
      Dit ziet er al goed uit zo ben benieuwd naar je huidige foto's
    • Blackadder
      hoe lang ben je?
    • Purple
      en waar blijft de nieuwe foto's :D
    • ferry1
      ziet er goed uit, stats en nieuwere foto's of klopte die datum niet op het toestel??
    • Milky
      Netjes!
    • downloadking23
      Goeie fysiek gozer!
    • Batista
      Goed bezig dude, flinke kerel! Ben erg benieuwd naar de actuele foto's
    • chunky
      De foto's zijn echt uit 2003, heb ze gepost om me vooruitgang te kunnen laten zien (hoop ik dan uiteraard) foto's moet ik nog maken, deze week of volgende week ff in de gym.

ik ben 1.95 overigens
    • uncLez
      Goeie kogels van schouders!

Kben benieuwd of je de onderarmen een beetje opgewaardeerd hebt gekregen.
    • chunky
      die onderarmen ligt volgens mij echt aan de foto, want daar mankeerd weinig aan
    • Ano_80
      Heeeeeeeeeeeey Barry!!!!jij ook al DBB?:D netjes jongen!xi je wel weer met Rinus en Robert:D
    • Ano_80
      btje meer cutten en dan wordt ie een 10:D
    • chunky
      eeej hosper! tis een foto van 2003 he vergis je niet...
      Dat cutten is nu van nog meer nood, na 10 kg extra bulken..
      Robert zie ik bijna dagelijks, rinus bijna nooit.
    • robbiej
      ziet er goed uit man!! tegenwoordig nogsteeds natural ?
    • chunky
      Jazeker! nogsteeds 100% natural...
      Ik ben er niet tegen, maar ik heb mezelf altijd belooft dat ik er niet aankom zolang ik nogsteeds vooruitgang boek op deze manier
    • downloadking23
      Hoe lang train je al? je hebt toch een donders goeie fysiek, mooi vol enzo..
      Post eens iets van je trainingsschema/voeding? is wel een beetje redelijk al richting mijn doel dit.. en dan iets erbij zoals je nu denk ik bulked zou zijn
    • chunky
      mijn schema en voeding zijn in de posts te vinden.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    chunky
    Datum:
    11 okt 2005
    Bekeken:
    9.580
    Reacties:
    40