AndroidHealthClinic
Claire
wovano

Claire

Ik ben Claire, 39 jaar, moeder van 2 dochters (20 en 14) en momenteel studeer ik HBO Medische Basiskennis

Sporten heb ik nooit echt gedaan: pas nadat ik 3,5 jaar geleden besloot om te stoppen met drinken (en daardoor ook veel afviel) ben ik daar over na gaan denken. Op mijn zwaarst woog ik 94 kg..

Doordat ik een dubbele hernia kreeg, kon ik pas sinds vorig jaar écht iets gaan doen. Ik begon met de Milon Circle en stapte in juni vorig jaar over op krachttraining (en powerliften, dat vind ik echt heel leuk!).

De contest is voor mij een hele goede ervaring om veel te leren over alles wat bij de sport komt kijken (cutten, trainen, voeding, intrinsieke motivatie) én een mentale uitdaging voor mezelf: heb mezelf weer een stuk beter leren kennen en ben over wat onzekerheden heengestapt. Kortom: enorm leuk om te doen en voor herhaling vatbaar!

Stats:

1.62m

69,3 kg

18,36% vp
De overduidelijke winnaar van de vrouwen :).
Goed volgehouden, leuke log om te volgen en super shape neer gezet.
 
Thnx mannen! Vond het echt supertof om te doen en heeft me zoveel extra motivatie gebracht: niet alleen voor deze contest, maar ook voor de toekomst. Dit is dan ook meer een start- dan een eindshape ;)
 
Claire, geen andere woorden dan: heel veel respect. Prachtige foto's en zo mooi te lezen dat deze 'reis' jou zo veel positiefs gebracht heeft. Zowel mentaal als fysiek. Trots op jou!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2020
Geplaatst door
wovano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.522
Aantal reacties
26
Beoordeling
4,10 ster(ren) 29 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Claire.jpg
Bestandsgrootte
489,8 KB
Dimensies
1200px x 900px

Deel deze media

Back
Naar boven