AndroidHealthClinic
Trotser dan in feb! :)
Seth Carnett

Trotser dan in feb! :)

Nu komt het moeilijke deel.
wesleyb8 Mmm ik twijfel zelf... heb best nog wel wat vet aan.

Massa bouwen door uit keto te gaan en 300 kcal surplus? De surplus na de training inbrengen? Ik train tussen 9-12
 
Seth Carnett komt echt neer op eigen voorkeur.. ik heb zelf het grote geluk gehad dat ik tijdens het bouwen van massa in de eerste maanden ontzettend veel vet ben kwijtgeraakt hoe zeer mensen ook tegenspreken dat dat natty mogelijk is ;)
 
wesleyb8 Kom je ernaast staan en als het niet gebreurt tik je dan op men vingers zoals ik op de jouwe zou tikken? Ik ga kijken wat ik doe. Ik voel op de moment een weerhouding van meer eten maar lang de andere kant weet ik ook dat eten zoals ik nu doe niet echt aangenaam is.
 
Direct gaan leanbulken en niet willen cutten jij!! Maakt totaal geen sense om nu zondr massa droger te willen staan. Hou gewoon minimaal surplus aan en ga de komende paar jaar even heel veel massa bouwen en kijk dan verder )))))
 
Brutushakt als ik ga zitten heb ik nog wel zwembanden... weet nu niet of het deels ook los vel is of niet... mmm... het is erg moeilijk. Ik probeer me erg aan de norm te houden van hoe een man er het beste uitziet... athletisch. Persoonlijk vind ik dat een goed doel. Het is niet heilig maar het maakt me wel gelukkig ernaar te streven en het stap per stap te bereiken.
 
Seth Carnett Dat heb ik zelf ook een beetje hoor. Maar een athletisch fysiek heeft ook massa nodig.... Niet echt bb massa maar wel wat massa..... Dus als je nu een kilo of 10 pure massa op je fysiek zet en dan weer terug gaat naar het zelfde vp als nu zit je wel goed. Maar die 10kg komen er niet van dieeten en niets eten natuurlijk p
 
Brutushakt Nee, zal me eens goed moeten focussen op wat massa bouwen... alleen is de gym waar ik nu zit supercontraproductief. Lijkt daar precies een tehuis voor gedrogeerde psychiaterische patienten die de depressiviteit niet uit geraken.... echt dikke kut dat je bij elke meter dat je zet of kijkt een loser ziet. Het betert wel hopelijk alleen is het niet echt een toffe plek om te sporten.

Neem me niet kwalijk voor de manier van uitdrukken maar het is er echt erg aan toen. Is gewoon ziekelijk daar. Ben in ieder geval wel al ergens geraakt met het gewichtsverlies.
 
Ho ho niet zo passief.

Hier zitten met name erg veel negers op de gym.. Natuurlijk ook niet echt iets waar een gemiddeld mens op zit te wachten..... En buiten om het feit dat er veel negers zijn zitten er ook nog van die kansloze linkse nietsnutten.... Dus ik train hier thuis in mijn eigen bunker. Met Duitse mars muziek op... Maar je bent nu echt wel toe aan een lean bulk, en zo lang er maar een squat rack is, who cares ?
Je hoeft je ook niet helemaal het schompus te trainen toch? Zo lang je maar deadlift,squat bencht overhead pressed optrekt en dergelijke. Waarom is iedereen daar zo passief precies? Zijn ze daar allemaal afgekeurd wegens negerhaat?

Houzee kameraad!
 
Brutushakt

Helemaal af ben je nooit! Elke dag zijn er nieuwe kansen. Eender wat haat zuigt, wil ik toch niks mee te maken hebben. Ze zijn er veelal niet zo beester wijs en wat ze denken te weten. Vanaf het moment dat ze denken iets gezien te hebben zijn ze al afgeleid. Gelukkig leg ik de druk daar wat hoger. Maar of het bijzin heeft. We zien wel. Ik hol igg volop.

Ga terug wat meer carbs toevoegen. Persoonlijk dacht ik zo men maaltijden dagelijks te plannen.

vet/ei 6 uur, low carb/ei 12 uur, ei/low carb 15 uur, ei/medium carb/low fat 17.30 en ei/med fat 19.30

Wat denk je, geeft me lichaam wat tijd om vet te verbranden/gebruiken.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Seth Carnett
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.491
Aantal reacties
14
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
samsung SM-J500FN
Opening
ƒ/1.9
Brandpuntsafstand
3,7 mm
Blootstellingstijd
1/25 seconde(n)
ISO
160
Bestandsnaam
Gaan banaan.jpg
Bestandsgrootte
3,9 MB
Datum gemaakt
ma, 20 februari 2017 1:28 PM
Dimensies
4128px x 2322px

Deel deze media

Back
Naar boven