Fitness Seller
CoolBuilder
Foto Contests

CoolBuilder

Stats: Op de foto: 1.88m, 88,5kg, benen: 65cm, armen: 44,5, middel: 79,5-80cm

Een aantal mensen op het forum kennen mij al, maar ik denk veel ook niet.
Ik ben Lars, 22 jaar oud, sinds begin 2010 ben ik actief bezig met fitness/bodybuilding. De reden dat ik begonnen ben is omdat ik simpelweg gespierder wilden worden, eenmaal bezig ontdekte ik dat het sporten i.c.m. met voeding daadwerkelijk impact op m'n fysiek had. Het feit dat je zelf iets kan bewerkstelligen wat te zien is aan je fysiek gaf mij voldoening en extra zelfvertrouwen. Omdat ik naar de sportschool ging en mensen sprak werd ik uiteindelijk ook socialer. Toen ik begon met sporten was ik verslaafd aan gamen en ik was er ook goed in. Je traint je character uren per dag, maar wat is het doel? Je vind het leuk maar het is ook deels een obsessie. Toen ik al weer een tijdje aan sporten deed ben ik gestopt met het gamen. Achteraf gezien heb ik dezelfde drive van het gamen in het sporten gestopt. Na 7 jaar trainen kwam ik erachter dat ik de afgelopen jaren bijna alleen maar voor fitness geleefd heb. Het was een obsessie geworden zonder dat ik het door had. Ik hield ervan maar toch haatte ik het. Stressen om de maaltijden is zo vermoeiend. Een half jaar terug heb ik daarom een stapje terug gedaan. I.p.v. 5 keer per week trainen met obsessieve voeding ben ik over gegaan naar 2-3 keer per week trainen i.c.m. vrij eten. Mentaal gezien ben ik in dit halve jaar zo ontzettend veel vooruitgegaan en heb ik voor mezelf geleerd het allemaal niet zo obsessief te benaderen. Echter was ik wel flink wat vet aangekomen. Na deze periode ben ik weer iets fanatieker gaan sporten en op voeding gaan letten. Heb toen ook besloten om toch wat vet te gaan verliezen voor de zomer. Een paar weken bezig zag ik op dbb dat je je kon inschrijven voor de “Big-T Memorial Contest”. Toen ingeschreven omdat ik het wel eens leuk vond om mensen op de hoogte te houden van mijn aanpak. Doordat ik wat langer de tijd nam voor het cutten heb ik alles wat minder obsessief aan kunnen pakken, wat voor mij belangrijk is. Na 12 weken diëten ben ik dan ook van 14% naar het percentage wat ik op de foto’s heb gegaan. Buiten dat ik iets meer massa behouden heb, ben ik ook veel trotser op het uiteindelijke resultaat omdat dit keer niet alles hoefde te wijken voor bodybuilding.
inderdaad een erg goede fysiek. Maar ook hier snap ik niet dat je zoveel voor je lichaam over hebt en om dan voor een contest een paar foto's te schieten voor een kledingscherm in een slaapkamer(?).
Dat kost je voor mij net die 5e ster.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2017
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.795
Aantal reacties
77
Beoordeling
4,71 ster(ren) 68 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Fotowedstrijd 2017 COOLBUILDER.jpg
Bestandsgrootte
120,2 KB
Dimensies
616px x 1000px

Deel deze media

Back
Naar boven