AndroidHealthClinic
Pillz
Foto Contests

Pillz

Stats tijdens shoot:
1.84m
92 kilo
6,5 % (huidplooi tang)

Train nu ongeveer 10 jaar, waarvan 7 met voedingsschema.
Ben ooit gestart met 66/68 kilo bij 14-15%.
Nooit gedacht zover te komen met deze sport/hobby/levensstijl.
Het klinkt heel erg cheasy, maar hoe meer je erin stopt hoe meer je eruit haalt.
Wees consistent, heb geduld en geef nooit op.
Ook jij kan dan je dromen/doelen behalen waarvan je dacht ze nooit te kunnen halen!
Ben tevreden met de eindstand van deze cut, maar klaar ben ik nooit.
Elke dag sta ik (gelukkig) nog op met het verlangen de beste versie van mezelf te zijn als mogelijk is.
Hoop dat elke deelnemer zijn doelen heeft behaald en veel heeft geleerd van deze reis.

Most people want the easy way. I want to struggle so i know i deserve it.
Goed droog maar ik had eigenlijk wat meer massa verwacht maat.

Je poses kunnen ook beter. Heb je niemand in jouw buurt die je daarbij kan helpen? Dat zou je fysiek beter laten uitkomen!
 
Mooi shape neergezet man! Had echter wel wat meer massa op je legs verwacht nav je intense leg workouts!
 
Ik had ook wel meer massa verwacht. Zelfde had ik bij jou vorige contest ook. Voeding, training en roids allemaal in orde en dan heb ik toch een plaatje in mijn hoofd met meer massa. Wel goed droog.
 
Oef! Je bent weer diep gegaan kerel! net als Pleister had ik stiekem wel wat meer massa verwacht..

Misschien geldt toch: Less = more ;)
 
Had ook meer massa verwacht bro, goed droog maar iets te diep gegaan misschien....
 
Denk ook te diep gegaan, had idd ook meer massa verwacht als je het zo allemaal leest in de log, alsnog een super net fysiek hoor
 

Media informatie

Categorie
Contest 2017
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.967
Aantal reacties
32
Beoordeling
3,57 ster(ren) 46 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Collage 1.jpg
Bestandsgrootte
196,8 KB
Dimensies
1000px x 1000px

Deel deze media

Back
Naar boven