AndroidHealthClinic
HillR
Foto Contests

HillR

Om eens een echte zomershape te behalen heb ik na veel wikken en wegen besloten mee te doen aan de contest. Al met al ben ik erg tevreden met het resultaat, ik heb nooit eerder zo droog gestaan en ga nu alles op alles zetten om dit te behouden! Ik denk dat dat de grootste uitdaging wordt! Zoals (bijna) iedereen wel weet was mijn begingewicht voordat ik met bodybuilding begon 75kg op 1.50cm. Uit deze cut is me duidelijk geworden dat ik daardoor best wel overtollig vel op m'n buik heb, je ziet het gelukkig niet op de foto's, maar stiekem verbergen ze mijn abs wel een beetje! Een volgende cut zou ik proberen om meer nadruk te leggen op mijn benen. Ik vind (al zeg ik het zelf) dat mijn bovenlichaam mooie definitie heeft, maar in mijn benen heb ik dat helaas nog niet voor elkaar gekregen.. Mijn volgende doel wordt dan ook keihard werken voor een mooiere vorm in mijn benen zodat het een mooier geheel wordt! Het was een superleuke ervaring om eens mee te maken. De sfeer bij de deelneemsters onderling was ook ontzettend goed, dat heeft me echt ontzettend gemotiveerd! Ik hoop dat iedereen er voor zichzelf heeft kunnen uithalen wat er in zit! Good luck all!
Flink wat massa. Vetpercentage is ook goed gedaald. Erg mooie progressie gemaakt!
 
Ik vind dat je van alle 5 de kandidates er het meeste uit hebt gehaald. Toch vol blijven houden op het laatst ondank dat je het volgens mij een beetje frustrerend vond dat de weegschaal niet echt mee werkte.
Top gedaan Hill.

Het enigste wat ik nog mis op de fotocollage is de lach. Anders was het 5+ sterren
 
Je hebt onwijs veel progressie gemaakt in slechts 8 weken tijd. Je bent zo enorm doorgebikkeld en ook op de moeilijke momenten wist je nog net dat ene stapje te zetten! Het resultaat mag er zijn en je mag hier meer dan trots op zijn!! Ik weet hoe hard je ervoor gevochten hebt.

Definitie op je rug, schouders, traps en armen is echt super!! Ook het poseren is je door heel veel oefenen goed afgegaan. I'm proud!!!
 
Goede cut achter de rug hoor. Heel knap. Ik vind jouw fysiek, met nette definitie op je schouders en rug, de mooiste. Had iets meer definitie op je benen verwacht, maar daarentegen een mooie strakke buik in zo'n korte tijd.
 
Heel goed bezig geweest hill!
Foto's zijn mooi geworden en ziet echt de progressie die je gemaakt hebt.
Zeker beach ready zo!

Benen kunnen maybe iets beter maar voor wat je kon doen zijn ze helemaal prima.
 
wovano Dankjewel! :)

The Hoff Dankjewel, leuk om te horen! Ik vond het niet meewerken van de weegschaal inderdaad frusterend, ook al gaat het om het fysieke plaatje natuurlijk.. Vrouwendingetje haha! Dankjewel!

Vonk :heart: Couldn't have done it without your support! :kiss:

Skatermarvin Thanks Marvin! Ben eerlijk gezegd niet ontevreden!

040B Dankjewel!

darude0306 Thanks! Ik zou een moord doen voor betere benen :P Ik ben het helemaal met je eens! Ik had zelf ook gehoopt op een betere definitie, jammer genoeg liepen ze tijdens het poseren gelijk vol en bleef er weinig over.. Maar dit wordt zeker mijn doelstelling voor de komende tijd, betere massa en definitie op m'n benen, al ben ik wel enorm blij met de cm's vet die er af zijn nu! Dankjewel!

Natty87 Dankjewel mop! Benen kunnen inderdaad stukken beter, wat dat betreft ben jij echt mijn voorbeeld! Jouw benen, HHNNG! :heart:
 
Fantastisch resultaat dame! Mag je super trots op zijn.
 
Mooi fysiek in de juiste proporties.
Armen schouders en bovenrug zien er goed uit. Armen gegroeid en de rest in vet gedaald. En als ik je op het strand zag lopen zou ik mijn nek ook nog verdraaien. ja een lekker wijf :) niet beledigend bedoeld
 

Media informatie

Categorie
Contest 2017 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.498
Aantal reacties
30
Beoordeling
4,29 ster(ren) 59 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
COLLAGE_HILL_DBB2017_1600px.jpg
Bestandsgrootte
99,8 KB
Dimensies
1000px x 1000px

Deel deze media

Back
Naar boven