MuscleMeat
Pillz
Foto Contests

Pillz

Stats tijdens shoot:
1.84m
92 kilo
6,5 % (huidplooi tang)

Train nu ongeveer 10 jaar, waarvan 7 met voedingsschema.
Ben ooit gestart met 66/68 kilo bij 14-15%.
Nooit gedacht zover te komen met deze sport/hobby/levensstijl.
Het klinkt heel erg cheasy, maar hoe meer je erin stopt hoe meer je eruit haalt.
Wees consistent, heb geduld en geef nooit op.
Ook jij kan dan je dromen/doelen behalen waarvan je dacht ze nooit te kunnen halen!
Ben tevreden met de eindstand van deze cut, maar klaar ben ik nooit.
Elke dag sta ik (gelukkig) nog op met het verlangen de beste versie van mezelf te zijn als mogelijk is.
Hoop dat elke deelnemer zijn doelen heeft behaald en veel heeft geleerd van deze reis.

Most people want the easy way. I want to struggle so i know i deserve it.
Denk dat de foto's en de poses afbreuk doen aan je fysiek. Dat is een tip voor de volgende keer. Wel goed droog hoor!
 
Je had de foto's mss wat dichterbij moeten schieten, waardoor je wat buffer oogt. Wel goed droog!
 
Dit is een moeilijke om te beoordelen... Ik verwacht aan de ene kant wat meer massa, maar de poses zijn natuurlijk niet flaterend voor de fysiek.

Met betere poses / betere foto's had het er misschien beter uitgezien.
 
Skatermarvin
Hier sluit ik mij bij aan. Ik denk dat het je goed zou doen om iets minder volume te draaien, met name op je legdays Pillz . Het ziet er super hardcore uit, maar ik denk dat het niet optimaal is voor de massa op je benen.
Desondanks een mooi resultaat en muchos respectos voor je dedicatie en doorzettingsvermogen!!
 
Goede shape. Bij de foto's van dichtbij genomen komt je fysiek er 10x beter uit. Helemaal als je zo droog bent als jij kan je zo alle details beter laten zien
 
Wat zit hier iedereen nou met "weinig" massa? Hij heeft een stuk meer massa dan mensen die meer sterretjes krijgen. :o
 
meaantje Het is niet weinig maar voor iemand die het hele jaar door alles in het leven van bodybuilding heeft staan, nooit afwijken van het dieet, zware/harde trainingen, kuren enz. Is dit toch wel matig. Dat is niet slecht bedoelt maar wel de waarheid.

Pillz Je trekt ook altijd een kop alsof je moet poepen als je poseert maat:o. Je probeert erg hard (positief uiteraard) maar het lijkt alsof je alles aanspant behalve de spiergroep die je aan moet spannen bij de pose. Gewoon relax en doorademen door je neus.
 
Een 5 voor je eeuwige discipline, doorzettingsvermogen en positiviteit! Ik denk dat de foto's je fysiek geen recht doen, als je de foto's in je log bekijkt sta je er daar veel buffer en droger op.. Dat alles bij elkaar genomen vind ik dat je op dit moment veel te laag beoordeeld bent.. maarja, ieder z'n mening natuurlijk.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2017
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.960
Aantal reacties
32
Beoordeling
3,57 ster(ren) 46 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Collage 1.jpg
Bestandsgrootte
196,8 KB
Dimensies
1000px x 1000px

Deel deze media

Back
Naar boven