AndroidHealthClinic
Natty87
Foto Contests

Natty87

Zoals de meeste van jullie weten ben ik Nathalie (Natty87) en zo'n 5 jaar actief op het Dbb Forum.

Ik ben begonnen met bodybuilding maar ben inmiddels alweer een jaar actief in de wereld van het powerliften :heart:

De contest was voor mij niet alleen een mooi begin & stok achter de deur om weer in shape te komen voor de zomerperiode maar ook om lekkerder in mijn vel te zitten en straks een steady weight te behouden voor het powerliften.

Al met al erg tevreden hoe de contest is verlopen. Gewicht is slow maar steady gezakt en heb daarbij zoveel mogelijk kracht proberen te behouden ondanks de blessure die af en toe roet in het eten gooide.

In totaal ben ik 2 kg kwijt v/a 23-06 dus zal wel iets meer zijn en daarnaast 11.5 cm! & vetpercentage is zo'n 4% gezakt!


Mijn stats op 23-06-17 ( hier pas de cm meting bijgehouden)

30jr
1.70m
63.4 kg

Been 59cm
Taille 67 cm
Heup 80.5cm
Bicep 34 cm

Mijn stats op 29-07-17

30jr
1.70m
61.4 kg

Been 56cm
Taille 64cm
Heup 76 cm
Bicep 33cm
The Hoff denk ook wel Een stukje perfectionisme. Daarnaast kost het aardig wat en kan zou ik mn fysiek daarvoor nog wat droger willen zien.
 
Heel goed fysiek! Wat mij betreft de winnaar. Ook goed van je dat je krachtstats prima zijn!
 
Moet eerlijk zeggen dat ik het moeilijk stemmen vind. Kies je voor de droogste fysiek, de meest gespierde, het fysiek waarvan je denkt..soooo lekker hoor :) of let je op nog andere dingen. Ik geef in ieder geval Natty 4 sterren voor de meest gespierde benen. Beter als mijn eigen beentjes. Top gedaan
 
Een dikke 5 voor jouw fysiek! Je bent niet alleen megasterk, maar hebt een prachtfysiek en damn.. die benen... daar zou ik een moord voor doen!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2017 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.986
Aantal reacties
36
Beoordeling
4,48 ster(ren) 54 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Untitled collage (3).jpg
Bestandsgrootte
177,4 KB
Dimensies
1000px x 1000px

Deel deze media

Back
Naar boven