XXL Nutrition
HillR
Foto Contests

HillR

Om eens een echte zomershape te behalen heb ik na veel wikken en wegen besloten mee te doen aan de contest. Al met al ben ik erg tevreden met het resultaat, ik heb nooit eerder zo droog gestaan en ga nu alles op alles zetten om dit te behouden! Ik denk dat dat de grootste uitdaging wordt! Zoals (bijna) iedereen wel weet was mijn begingewicht voordat ik met bodybuilding begon 75kg op 1.50cm. Uit deze cut is me duidelijk geworden dat ik daardoor best wel overtollig vel op m'n buik heb, je ziet het gelukkig niet op de foto's, maar stiekem verbergen ze mijn abs wel een beetje! Een volgende cut zou ik proberen om meer nadruk te leggen op mijn benen. Ik vind (al zeg ik het zelf) dat mijn bovenlichaam mooie definitie heeft, maar in mijn benen heb ik dat helaas nog niet voor elkaar gekregen.. Mijn volgende doel wordt dan ook keihard werken voor een mooiere vorm in mijn benen zodat het een mooier geheel wordt! Het was een superleuke ervaring om eens mee te maken. De sfeer bij de deelneemsters onderling was ook ontzettend goed, dat heeft me echt ontzettend gemotiveerd! Ik hoop dat iedereen er voor zichzelf heeft kunnen uithalen wat er in zit! Good luck all!
Buik en taille flink gezakt in centimeters ondanks dat je lichaamsgewicht niet heel veel gezakt is. Dat is meestal een goed teken!

Voor een wedstrijd mag het wel nog ietsjes droger imo.
 
Trium Thanks :kiss:


ladies and gentlemen Dankjewel

grosje Haha, dankjewel..

hendrie Dankjewel Hendrie :D

Pleister Bedankt voor de duidelijke uitleg van je beoordeling :) Ben het helemaal met je eens dat het voor een wedstrijd wel iets droger zou mogen, ik weet alleen zeker dat ik in deze 8 weken echt niet nog meer had kunnen zakken, had het graag gewild. Mijn voedingsschema bestond uit 900kcal per dag vanwege mijn lage onderhoud.. dus ik denk dat dit wel het maximale was. Maargoed, is een mooi doel voor een volgende keer ;)

Silleh Dankjewel :D

Alle andere stemmers zonder uitleg voor de beoordeling ook bedankt :)
 
Niet dat ik je fysiek 2 sterren waard vind. Maar ik geef de nummer 1 5 sterren nummer 2 4 sterren etc.
 
In eerste instantie alle vrouwen 3 sterren gegeven, maar achteraf geef ik jou 5 sterren voor het top resultaat dat je hebt behaalt in zo'n korte tijd!
 
Goed bezig geweest! En zoals reeds al genoemd je benen is de reden dat ik je geen 5 sterren geef....denk wel dat jij overal het meeste heb bereikt, dus ook een kleine boks voor Pun want hij zal je t vast niet makkelijk hebben gemaakt op de dagen dat jij iets minder standvastig was
 
  • Like
Waarderingen: Vonk

Media informatie

Categorie
Contest 2017 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.499
Aantal reacties
30
Beoordeling
4,29 ster(ren) 59 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
COLLAGE_HILL_DBB2017_1600px.jpg
Bestandsgrootte
99,8 KB
Dimensies
1000px x 1000px

Deel deze media

Back
Naar boven