AndroidHealthClinic
huidige vorm beginner ;)
GokuSsj3

huidige vorm beginner ;)

Binnenkort 5 maanden bulken en dan een after foto. Nu 90kg.
  • Like
Waarderingen: marijn1982
Roy020 Florianknetter , Haha, heerlijk die reacties!. Iedereen moet ergens beginnen en ik ben al Jaren gemotiveerd, voeding pas sinds een jaartje goed. Ik blijf lekker doorgaan en volgend jaar weer een foto :P ;). gelukkig doe ik het voor mezelf en niet de bakken popcorn ;)
 
GokuSsj3 heel goed, je moet het ook alleen voor jezelf doen. Daar in tegen voor iemand die claimd al jaren serieus te zijn en nu een goed jaar op zijn voeding te letten, heb je wel verdomt weinig progressie geboekt. Ik hoop dat je het vol houdt en op een of andere manier meer uit je trainingen en voeding weet te halen.
 
Roy020 , Jaren gemotiveerd zei ik, niet iemand die claimd al Jaren serieus te zijn. ik heb altijd al wat getraind maar als je dan ver onder onderhoud eet omdat je nog niet op de hoogte bent van cutten/bulken/onderhoud, dan maak je niet echt stappen. Nu sinds een jaar ben ik hiervan op de hoogte en pas ik het toe.

Vorig jaar zat ik op 87kg en 14% en dit jaar zit ik op 90kg en 14%. Hoop weer op een goed jaar en volgend jaar richting de 93/94 kg te gaan. Weet eigenlijk niet wat normaal is op jaar basis.

Ik cut 2 maanden met -500Kcal en dan bulk ik weer 4 a 5 maanden met +300Kcal. En zo wisselen we het lekker af en blijf ik verhogen in kilos tijdens bulken. :)
 
HelemaalWortel , thanks!. Binnenkort naar 12% en gewicht maar even loslaten, wou nooit onder de 87kg komen (omdat ik 2.02 ben). Maar uitgerekend dat als ik naar 12% wil, dat ik dan uit kom op 85.5kg. Gaan we vanaf daar weer bouwen met zo weinig mogelijk vet :)
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
GokuSsj3
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.281
Aantal reacties
8
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
samsung SM-G950F
Opening
ƒ/1.7
Brandpuntsafstand
4,2 mm
Blootstellingstijd
1/10 seconde(n)
ISO
320
Bestandsnaam
150817.jpg
Bestandsgrootte
3,4 MB
Datum gemaakt
ma, 14 augustus 2017 6:53 PM
Dimensies
4032px x 3024px

Deel deze media

Back
Naar boven