MuscleMeat
spierballetje
C

spierballetje

  • Like
Waarderingen: Bosco55555
Brutushakt Zeker is het wel een voordeel met dunne polsen kan de bicep groter lijken in verhouding. Ik hoef over het algemeen weinig te doen voor mijn biceps, denk je dat pols dikte daarmee iets te maken kan hebben?
 
Gast 1335 Ik geloof wel dat het in de regel zo is dat als je grotere polsen krijg je biceps automatisch groter zijn. Ze lijken uiteraard wel groter als je polsen dunner zijn maar ze zijn als nog kleiner.... Iets dat ik wel als een nadeel zie.. Ik kom ook echt niet verder meer met mijn armen sinds november 16 iets dat mij niet helemaal lekker zit.. Probeer nu meer aandacht aan triceps te besteden cgbp,dips,diamond push ups
 
Brutushakt Misschien heb je even een plateau bereikt. Ik bleef ook heel lang hangen op 40cm, Wat werkt voor jou beter met biceps trainen heel zwaar en weinig reps, of licht en veel reps? Voor mij zwaar, en het dan afmaken to failure met licht gewicht
 
Gast 1335 Ik weet het eigenlijk niet precies. Ik heb nooit echt heel erg snel veel groei gehad na mijn eerste periode van gewoon wat curls doen behalve toen ik ben gaan squatten....... Die hebben ze 2.5 cm laten groeien in 1 week tijd. Maar na dat het nieuwe daar van af was dus even geen idee meer. Ik heb wel ontzettend sterke biceps, ik denk niet dat er veel mensen sterker in hun biceps zijn dan ik... Dat is dan nog het rare aan het hele verhaal. Ik probeer de laatste tijd vaak chins,fat gripz, concentration curls, barbell curls mn biceps zien er wel gewoon redelijk uit maar ik wil ze natuurlijk gewoon veel groter.....
 
Brutushakt 40cm is zeker niet klein. Heb tot nu toe zelf geen last gehad van mn polsen. Alleen bij het deadliften maar dat doe ik niet meer. Dan zitten me onderarmen zo onder de rode vlekken..
 
Het is ook je lengte. Een maat van mij heeft 41cm armen en die lijken netzo groot bij hem als bij mij 45cm armen. Hij is 1.67m
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Coolbuilder
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.683
Aantal reacties
18
Beoordeling
4,00 ster(ren) 1 reviews

Deel deze media

Back
Naar boven