Fitness Seller
kwetsuur
yasmine

kwetsuur

Gast 1335 Ik plaatste dit naar aanleiding van een opmerking over de manier waarop ik bij een 1 x 185 deadlifte faalde. De barbell drukt soms tegen deze gekwetste zenuw.
 
Gast 1335 Het zijn een paar zenuwen die net onder de huid liggen en als ik er nog maar tegenbots met een paraplu of zo tijdens het wandelen, dan springen de tranen al in de ogen. Het is zoals een blootliggende zenuw van een tand; Maar het wordt wel minder met de jaren dus wie weet. Ik heb het een tijdje opgelost door een dikken vod er over te spannen, maar dat stoorde dan ook weer tijdens het deadliften. PS: ik heb je media eens doorgenomen. Jeetje man, wat een beest ben je geworden op 7 jaar tijd, en zo vroeg begonnen; Mooi gedaan kerel
 
Heb je al eens geprobeerd te DLen met knee-sleeves aan?
Als je ze iets lager laat zitten of zelfs over het onderbeen, dan heb je een mooie buffer.
 
Rik76 Ik deadlift altijd met knee sleeves maar toch, als de bar tegen het scheenbeen rolt, dan krijg ik die schok. Soms niet maar soms wel. En dat heeft een slechte gewoonte gecreerd dat ik niet naar mijn benen toetrek.
 

Media informatie

Album
kwetsuur
Geplaatst door
yasmine
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.559
Aantal reacties
10
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
100_2093.jpg
Bestandsgrootte
90,8 KB
Dimensies
1000px x 748px

Deel deze media

Back
Naar boven