MuscleMeat
68kg naar 122kg
Lekkerbezig

68kg naar 122kg

9 jaar trainen eten en slapen ervoor
Voor de gene die er een paar keer naar vroegen, armen zijn 49cm koud, 50,5 pumped
Bosco55555
Thnx man. Sowieso hit ik bijna alle spiergroepen 2,5x a 3x per week. (Train 7 dagen en heb 5 verschilende split trainingen.)
Op een borst/tricep dag begin ik altijd met oly bench. Ik doe mn heavy compunds altijd op 6 tot 8 reps. 4 werksets.
Daarna de isolaties: dumble incline, dumble ( met de dumbles tegen elkaar), low pully cable flyes en high pully cable flyes alles op 10 reps 4 werksets
Decline doe ik eigenlijknooit.
Daarna triceps
Met alles eigenlijk volledig nurotisch gefocust op schouderbladen tucked in en chest open.
Eigenlijk altijd zo progressief mogelijk kwa gewichten maar als ik voel dat ik een kutdag heb of gewoon geen kracht dan maak ik er een lichtere high volume dag van
 
Ben je toevallig Pools dan?? Ik heb altijd het idee als of het voor die jongens maar ''kijken'' naar gewichten is namelijk..
 
Brutushakt
nee, een heel heel klein beetje spaans (moeder van m'n oma), en de rest ergens 100jr terug uit duitsland. Duitse achternaam iig.
maar gewoon uit de klei getrokken verder
 
Lekkerbezig über alles ;-)
Maar als het naturel is, wat ik wel geloof(waarom zou je op dit forum liegen ? Kijk, dat ik eigenlijk een donkere huid kleur heb weet ook iedereen inmiddels. Dan echt respect lol.. Wat zijn je kracht stats ???
 
Brutushakt
bench 170kg, squat 220kg en deadlift 280kg
Ik train eigenlijk niet echt meer op kracht sinds ik 2jr terug met mixed grip deadlift m'n biceppees afscheurde, 1x 280 gehaald na dat ik daarvan genezen was, maar eigenlijk volledig genezen van 1rm testen in het algemeen. die doe ik niet meer. Na die pees tear durf ik met bench ook niet meer voluit te gaan met 1rm.
Ik doe m'n heavy compounds tussen de 6 a 8 reps, en mn isolateies op 10reps.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Lekkerbezig
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.518
Aantal reacties
10
Beoordeling
5,00 ster(ren) 1 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
F48C0E04-77AA-4417-907E-C690F8BD2F8C.jpeg
Bestandsgrootte
1,4 MB
Dimensies
3490px x 3490px

Deel deze media

Back
Naar boven