AndroidHealthClinic
Van 68kg naar 122kg
Lekkerbezig

Van 68kg naar 122kg

9 jaar trainen eten en slapen.
  • Like
Waarderingen: Zenzation en Vieze jij
Brutushakt
eilering is beer idd. maar volgens mij 15cm kleiner dan ik, dan klopt het gewicht ook wel weer. ik denk niet dat ik hem dwarf in verhouding dou.
 
Kunnen jullie niet eens een foto samen maken of zo LOL.. Of een x'tje samen trainen met hem, ben wel benieuwd hoe jullie er naast elkaar uit zien.
 
IronWarrior Nou nou kom op man.. Natuurlijk kan het,, maar de kans dat jij en ik dit kunnen is volgens mij maar zeer minimaal of niet aanwezig :P Dit is toch echt wel freak of nature niveau hoor hahahahaha Ik geloof hem wel, maar dat komt omdat het er op de één of andere manier toch niet AAS achtig uit ziet of zo... Ik weet niet waarom :-) Want de sizee heeft ie wel x10
Mocht ie gaan kuren dan zou ie ver kunnen komen denk...................
 
Brutushakt mwah, ik heb op het moment een vergelijkbaar fysiek/stats en ik heb er 3 jaar over gedaan. Wel met AAS uiteraard. Ik heb ook niks te klagen over mijn genen.

Ik had niet gezien dat hij al 9 jaar trainde.
 
IronWarrior Ik train zo'n 3 jaar en ben by far in de buurt van dergelijk fysiek(nu hoeft dit ook niet van mij!) Ik train eigenlijk een beetje op onderhoud nu... Klinkt lullig maar) Lui je weet... 4x pw beetje liften
 
Toen ik begon met trainen was ik heel slap, 74 kg bij een vp van 15 of zo... Nu ben ik 87 kg en 15 procent, eerlijk gezegd vind ik het zo als het nu is wel prima... Ik heb totaal niet de ambitie om veel verder te gainen of zo... Ik had het eerst wel,, maar door het vele zware trainen merk ik dat mijn lichaam steeds ''vermoeider'' wordt
Net als of mijn lichaam het niet goed trekt of zo...
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Lekkerbezig
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.906
Aantal reacties
21
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
36C41CB1-614B-4E61-90F3-573DCF41DB78.jpeg
Bestandsgrootte
1,2 MB
Dimensies
3490px x 3490px

Deel deze media

Back
Naar boven