AndroidHealthClinic
Skatermarvin
Foto Contests

Skatermarvin

"Mede bodybuilders!

Eigenlijk kan ik hier ongeveer hetzelfde verhaaltje houden als vorig jaar. Zoals de meesten wel weten, ik ben Marvin, 32 jaar en train inmiddels alweer 12 jaar. In die 12 jaar wisselen zich meer dedicated periodes af met wat inmiddels voor velen bekend is als ‘Marvinnen’:marvin:

To be honest, zijn de dedicated periodes alweer een tijd geleden of duurde deze slechts een week of 2. Dat Marvinnen in een notendop is eigenlijk gewoon een soort IIFYM, waarbij regelmatig gebak, BBQ’s of cocktails worden ingecalculeerd of gecompenseerd met de welbekende strafcardio of een flinke low-carb/kcals dag. In zekere zin vergt ook dit wel dedication om te komen waar ik ook dit jaar weer sta.

Wederom heb ik niet mijn 2013 shape weten te evenaren of verbeteren, maar ook dit jaar ben ik zeker niet ontevreden.

Stats op de foto:
Lengte: 1.80m
Gewicht: 77.7kg

Voor de lezers van mijn log: Wederom bedankt voor het levendig houden en de gezelligheid!:thumbs:
Voor alle stemmers: bedankt voor jullie stem en eventuele comments!

Groet, (Skater)Marvin"
Je fysiek is niet verkeerd, je hebt duidelijk aanleg voor de sport. De manier waarop je de contest hebt aangepakt spreekt mij echter totaal niet aan: geen duidelijk game plan, geen consistentie en eerlijk gezegd ook een gebrek aan discipline. Desalniettemin wel een leuke log en positieve mindset, wat mij brengt op een 3-sterren beoordeling.
 
Leuke shape, goed droog. Al wordt het misschien wel eens tijd om te gaan investeren in een goeie coach die jou wat massa kan laten aanzetten. Deze foto's lijken mij in iig verre van een natty max. Poses hadden ook wel wat beter gekund.

Verder wel een leuke log, maar ben het wel eens met Jochem.
 
Zoals altijd erg actief in het loggen.

Wat de rest al gezegd heeft... ben benieuwd wat een tijd coaching en echt dedicated zou brengen.
 
Zoals gewoonlijk weer de leukste log om te volgen en het goede voorbeeld van iemand die geniet van de lekkere dingen in het leven en toch een mooi resultaat kan neerzetten.
 
Prep was echt ala Marvin :p
Mist echt teveel massa en verder eens met bovenstaande commentaren
 
Tja, wat mij betreft 5*. Niet omdat je het beste fysiek hebt (wat is de definitie van "beste fysiek"?) maar ik houd van zo'n fysiek (hoeft van mij niet zo bulky). En je manier van trainen en eten bevalt me helemaal! Ook mijn manier is "lekker doen waar je zin in hebt". Ik doe alleen niet aan strafcardio (hoe verzin je het ???).
Dus: voor je fysiek, je manier van trainen en je log scoor je voor mij het hoogst. Keep on goïng!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2018
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.819
Aantal reacties
61
Beoordeling
3,71 ster(ren) 59 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Skatermarvin.jpg
Bestandsgrootte
268,2 KB
Dimensies
1200px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven