MuscleMeat
Punjab
Foto Contests

Punjab

Vol goede moed zijn we weer van start gegaan begin mei. Maar kennelijk is het meedoen aan een wedstrijd, niet voor mijn lichaam weggelegd. Althans niet in combinatie met wat mijn brein vind dat het moet kunnen. Voor iedereen die de logjes niet gevolgd heeft; nog geen 7 weken in de prep voor deze contest werd ik wederom beloond voor het harde werken met een hernia. Dezelfde tusenwervelschijf als in 2016, de L5-S1 en jawel ook toen deed ik mee aan de contest op DBB.

Inmiddels ben ik 5 juli voor de tweede keer geopereerd en weer zo goed als klachtenvrij! Over niet al te lange tijd weer rustig het sporten oppakken. En of ik ooit nog eens mee zal doen aan een DBB contest valt te betwijfelen, maar zeg nooit.. ;)

Onderstaande foto’s zijn geschoten op vakantie, inmiddels kon ik al niet meer trainen en zwaar onder
de medicatie. Ondanks dat ik niet sub 8% ben geraakt in vetpercentage, denk ik dat het resultaat voor een kleine 7 weken preppen voor zich spreekt.

Uiteraard een dikke vette shout out naar @HillR die ondanks alles echt heeft laten zien wat grinden is in de wereld van bodybuilding en het preppen; met een waanzinnig resultaat!
Helaas niet alles eruit kunnen halen wat erin zat, maar desalniettemin respect voor de weg die je hebt afgelegd. Heb je log met plezier en interesse gevolgd.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Aan de ene kant zou er iets meer verwacht mogen worden van je fysiek (gezien wat je er voor doet) maar aan de andere kant is het al een wonder dat je dit nog kan neerzetten gezien je medische problemen.

Ik ben benieuwd welke shape je zou gehaald hebben zonder de tegenslagen.
 
Je had natuurlijk al een super goed fysiek wat nog beter was geweest zonder die tegenslag met je hernia. Toch 4 sterren voor al het wandelen:P
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Knap dat je door kon ondanks de hernia.
Ik ben wel echt verbaasd hoeveel gains je nog vast kunt houden met de juiste supplementen. ;)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Eens met bovenstaande, vier sterren.
Jammer dat je geen halve kan geven, anders + een halve voor de nikes
 
Dikke pech gehad natuurlijk maar ondanks goed resultaat. Als je 100% was geweest was het easy win geweest denk ik
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Voor mij onder de mannen toch echt wel winnend fysiek , goed log met alle voorspoed en tegenslagen ..
samen met hillr een aanwinst voor deze sport
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Respect voor de het positief blijven ondanks de hernia. Maar puur objectief gezien had ik er toch wat meer van verwacht.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik had er ook iets meer van verwacht, maar gezien je (dikke) tegenslag ook wel logisch. Desalnietemin een top fysiek.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk

Media informatie

Categorie
Contest 2018
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.665
Aantal reacties
48
Beoordeling
4,25 ster(ren) 61 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
DBB-CONTEST-Punjab-Final.jpg
Bestandsgrootte
96,5 KB
Dimensies
1200px x 784px

Deel deze media

Back
Naar boven