AndroidHealthClinic
Lucille2405
Foto Contests

Lucille2405

Bij mij is er in september 2017 een knop omgegaan. Had veel last van lichamelijke klachten en zat totaal niet lekker in mijn vel. Ik ben toen begonnen met fitness maar had eigenlijk geen idee wat ik aan het doen was. Toen ik in oktober 2017 een vet meting percentage liet doen ben ik mij rot geschrokken. 31% vet. Daarna gaan sporten maar eigenlijk veranderde er voor mijn idee weinig. Eind december is mijn relatie uit gegaan waardoor ik in een negatieve spiraal ben gekomen. Elke avond alleen maar alcohol gedronken, de sportschool niet gezien en had vooral veel medelijden met mijzelf. Toen ik mijn vakantie had geboekt naar Spanje wist ik dat er iets moest veranderen. En toen werd ik door meerdere mensen gevraagd voor de contest. Ik ben toen overgehaald door Marina om toch mee te doen. En toen is er een knop omgegaan. Ik ben zelf tevreden met wat ik in een hele korte tijd heb bereikt. Ik heb heel veel geleerd en ben vooral mijzelf tegengekomen. Vanaf 17 juni ben ik er echt diehard voor gegaan want toen kwam ik van vakantie.

17 juni
75kg
Taille 74cm
Billen 104cm
Been 53cm
Heupen 88cm

28 juli
68.7kg ( -6.3kg)
Taille 66cm (-8cm)
Billen 101cm (-3cm)
Been 51cm (-2cm)
Heupen 87cm (-1cm)

Totaal 6.3kg gewicht kwijt
Totaal 14cm kwijt

In mijn log zal ik ook collages plaatsen met begin en na foto's.

Tot volgend jaar allemaal! :heart:
Ik wil eigenlijk 4,5 ster geven, maar dat kan helaas niet. Ik heb je log met veel plezier gevolgd en gezien dat je ontzettend veel hebt gelaten voor dit resultaat. De ommezwaai sinds je bent begonnen met sporten is bewonderenswaardig.
 
Ik vind het moeilijk om echt een beoordeling te geven op basis van deze foto's. Je ziet er een knappe slanke vrouw uit maar op zich zie ik niet aan je fysiek dat je onze sport beoefent. Dat komt allicht door de onduidelijke foto's. Jammer.
 
Ik ben het eens met Ano_54321. ik heb gezien in je log dat je er echt mee bezig bent maar toch mis je wat massa. Misschien daar toch maar eens op focussen?
 
Je ziet erg duidelijk dat je een flink stuk bent afgevallen, netjes. Ik denk dat je nu een goede basis hebt om een mooie bulk in te zetten om meer spierdefinitie en -kracht te krijgen.
Ik zie jou een beetje zoals ik zelf 1.5 jaar geleden was, vind ik leuk!
 
leuke log dat zeker maar je poses vind ik wat apart
mag wel trots zijn op het resultaat
 
Mooie meis! Volgend jaar nog een keer met net wat meer definitie.

Sowieso hulde dat je tot het einde hebt volgehouden!
 
Super tof! Je bent de afgelopen tijd zo dedicated geweest en veel gelaten. Wat je hebt bereikt in een aantal maanden is echt geweldig! Ga zo door Lucille :flexbiceps:
 
Je hebt hard gewerkt Lucile! En zeker een mooi resultaat met mooie foto's neergezet!

Keep it up! Ben benieuwd wat komend jaar je brengen gaat!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2018 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.027
Aantal reacties
40
Beoordeling
3,92 ster(ren) 52 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Lucille2405.jpg
Bestandsgrootte
92,4 KB
Dimensies
1200px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven