Fitness Seller
HillR
Foto Contests

HillR

Voor degene die mijn verhaal niet kennen een kleine samenvatting. Op mijn 21e woog ik 75kg op 1.50cm. Tonnetje rond natuurlijk. Toen ik wilde gaan afvallen kwam ik in aanraking met Bodybuilding en sindsdien ben ik hooked! De contest is voor mij een extra uitdaging om mij net een beetje meer in te zetten om mijn doel te bereiken. Hoewel het dit jaar behoorlijk afzien was ben ik blij met het resultaat. 7 weken into de contest kreeg @Punjab zijn tweede hernia in 2 jaar tijd, met als gevolg dat naast de focus op de contest, ik ineens fulltime voor Pun moest zorgen, de onderzoeken en operatie regelen, de reis regelen en natuurlijk gewoon fulltime werken, sporten en cardio. Een zomervakantie die door de hernia in het water viel, gevuld met stress en zorgen. Dit heeft wel een kleine setback veroorzaakt, maar desondanks heb ik de laatste weken extra hard geknald om wat moois te kunnen laten zien. Nu is het doel vooral het vasthouden van dit fysiek, waar mogelijk nog iets meer dalen in vetpercentage, en vooral genieten van het niet dik meer zijn! Kijk vooral ook even in mijn log, daar staan tenslotte de beginfoto's, wellicht een leuk vergelijk voor degene die het gemist hebben!
Naar mijn idee was jouw log precies zoals een contestprep zou moeten zijn: bloed, zweet & tranen maar met verbluffend resultaat. 5 sterren dubbel en dwars verdiend.
 
Je hebt m'n verwachtingen flink overtroffen met je eindfoto's, terwijl ik je log constant gevolgd heb. Imo een fysiek die relatief weinig tweaking nodig heeft om op een echt bb-podium te belanden.
 
Die rug foto is wel echt heel goed. Jammer dat je benen er niet bij op staan.

Top resultaat! Minimaal top 2... :D
 
Ik heb met veel plezier je log gelezen! Over je harde werken, je toewijding maar ook het plezier dat je er in had.
Pracht resultaat!!!
Ik kan me voorstellen dat je niet ieder jaar mee gaat doen maar zal je logje missen ;).
 

Media informatie

Categorie
Contest 2018 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.082
Aantal reacties
57
Beoordeling
4,87 ster(ren) 68 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
DBB-CONTEST-HILL-Final.jpg
Bestandsgrootte
74,3 KB
Dimensies
1200px x 640px

Deel deze media

Back
Naar boven