AndroidHealthClinic
Mouss
Foto Contests

Mouss

Bodystats: 1m82 - 83.9kg

Verhaal:

Ik ben deze contest gestart met 1 enkel doel en dat was mijn allerbeste fysiek neerzetten sinds ik lift.
Voor mij is dit geslaagd, woog 0.8kg lichter dan mijn droogst vorig jaar en er plakt meer massa op.
Startgewicht deze winter was 94.9kg. Op mijn startfoto in mijn log moet dit +/- 92-93 zijn.

Door mijn werk, maar vooral door mijn 1ste hobby (kaatsen), ben ik niet altijd in de mogelijkheid om te trainen wanneer ik het wil en moet ik er wat rond werken. Niet ideaal voor deze sport, maar heb dit jaar weinig massa ingeleverd dankzij beter naar mijn lichaam te luisteren ivm rust en voeding.

Wie op mij stemt, zou ik willen vragen om niet zozeer je rating 'te verantwoorden', maar positieve en vooral negatieve (lees werkpunten) commentaar achter te laten. Ik heb wel een idee wat er nog beter kan, maar altijd leerzaam om iemand anders mening te horen.

Verder beveel ik iedereen aan, die volgend jaar twijfelt om mee te doen, om er vol voor te gaan. (Als je het een beetje serieus opneemt), is dit een challenge die je toch net even wat verder laat gaan dan je normaal zou doen.
Leuk om te zien hoe je de sport combineert met een andere hobby. Je log was redelijk consistent, je bent aardig droog en je fysiek is in proportie. Dit brengt mijn beoordeling op 4 sterren.
 
Mich,
zoals je zelf zegt, je beste shape ooit neer gezet ! Mooie prestatie man, zeker ook omdat je blijft kaatsen, en je toch dedicated bezig bent. Top :thumbs:
 
Ziet er goed uit. Ik zie puffie nippels. Jeugd gyno of een reactie. Kan ik niet over oordelen.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2018
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.974
Aantal reacties
24
Beoordeling
3,81 ster(ren) 48 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
DBB 2018 - Mouss.jpg
Bestandsgrootte
197,5 KB
Dimensies
1200px x 778px

Deel deze media

Back
Naar boven