Fitness Seller
Grote S
Foto Contests

Grote S

De contest zit er op. Ik heb deze 8 weken het beste van mezelf gegeven, met deze foto's als resultaat.

Een resultaat waar ik trots op ben. Al veel cut's gestart, maar altijd afhaken door verterings/opname problemen en teveel massa verliezen. Daarom heb ik er nu voor gekozen om vooraf niet te denken in termen als 'ik wil op 10% vet uitkomen'.

Gewoon iedere dag je best doen, knallen in de gym (voor zover dat mogelijk was met m'n klote gewrichten/pezen) en je houden aan je dieet. Daar voor was deze log zeker een zegen. Als je ff (een) mindere dag(en) hebt, lekker ventileren in je log en dan aanmoedigingen krijgen van andere leden. Dat heeft me er doorgetrokken.

Ik wil dan ook iedereen bedanken voor het lezen van mijn log, en zeker de mensen die me steunden en opnieuw motivatie gaven. Dankzij jullie heb ik dit bereikt.

Qua stats niets spectaculair, gestart op 91kg met vet% ongekend en nu weeg ik ~89kg.

Dit geeft me nu motivatie om nog harder te knallen, met deze contest heb ik iets bereikt waarvan ik dacht dat het onmogelijk zou zijn. Tuurlijk, ik heb niet het beste of het droogste fysiek. Maar deze contest was dan ook vooral bedoelt om de strijd aan te gaan met mezelf en m'n darm aandoening. Het ging met vele ups & downs maar ik ben blijven doorzetten.

Ik hoop dat jullie de foto's geslaagd vinden en ik wil de andere deelnemers nog succes wensen bij de stemming!
Goede massa, had het wel graag wat droger gezien. Belangrijker vind ik echter het persoonlijke verhaal erachter. Ondanks medische issues toch veel doorzettingsvermogen en discipline getoond, dat rekent op punten bij mij.
 
Nette shape en wat meer massa dan de meeste deelnemers. :flexbiceps:

Ondanks tegenslagen toch doorgegaan.
 
Ziet er goed uit! Had wat droger gemogen maar dat had je zelf ook al aangegeven dacht ik.
 
Flinke massa en toch wel een beetje streef fysiek wat MIJ betreft! Lijkt een beetje dezelfde bouw als ik, dus vind dit heel netjes en ook zeker met het verhaal erachter 4 sterren waard!
 
Geen abs. Daarom 1 ster. De rest ziet er imposant uit. Dieper cutten en je knalt iedereen weg hier.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2018
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.309
Aantal reacties
29
Beoordeling
3,89 ster(ren) 45 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Grote S.JPG
Bestandsgrootte
538,4 KB
Dimensies
999px x 500px

Deel deze media

Back
Naar boven