AndroidHealthClinic
Lucille2405
Foto Contests

Lucille2405

Bij mij is er in september 2017 een knop omgegaan. Had veel last van lichamelijke klachten en zat totaal niet lekker in mijn vel. Ik ben toen begonnen met fitness maar had eigenlijk geen idee wat ik aan het doen was. Toen ik in oktober 2017 een vet meting percentage liet doen ben ik mij rot geschrokken. 31% vet. Daarna gaan sporten maar eigenlijk veranderde er voor mijn idee weinig. Eind december is mijn relatie uit gegaan waardoor ik in een negatieve spiraal ben gekomen. Elke avond alleen maar alcohol gedronken, de sportschool niet gezien en had vooral veel medelijden met mijzelf. Toen ik mijn vakantie had geboekt naar Spanje wist ik dat er iets moest veranderen. En toen werd ik door meerdere mensen gevraagd voor de contest. Ik ben toen overgehaald door Marina om toch mee te doen. En toen is er een knop omgegaan. Ik ben zelf tevreden met wat ik in een hele korte tijd heb bereikt. Ik heb heel veel geleerd en ben vooral mijzelf tegengekomen. Vanaf 17 juni ben ik er echt diehard voor gegaan want toen kwam ik van vakantie.

17 juni
75kg
Taille 74cm
Billen 104cm
Been 53cm
Heupen 88cm

28 juli
68.7kg ( -6.3kg)
Taille 66cm (-8cm)
Billen 101cm (-3cm)
Been 51cm (-2cm)
Heupen 87cm (-1cm)

Totaal 6.3kg gewicht kwijt
Totaal 14cm kwijt

In mijn log zal ik ook collages plaatsen met begin en na foto's.

Tot volgend jaar allemaal! :heart:
Ik vind je foto's echt prachtig! En ik zie een hele mooie dame. Echter niet één die aan krachttraining doet, helaas, want dat was hier natuurlijk wel de uitdaging.
Maar je inzet was geweldig (mee doen, log bij houden, foto's plaatsen)! Chapeau :)

nb heb je voor- en na-foto's gezien (en score aangepast)
 
Een prachtig resultaat! En wat heb je er voor gevochten, en al die gezellige wijntjes er voor moeten afslaan. Vier sterren dubbel en dwars verdiend:yes:
 
Mooi resultaat heb je neergezet Lucille.
Bij de voor- en na foto's zie je echt een vooruitgang in je fysiek.
Sterk ook dat je na zo een moeilijke periode hierop hebt weten te focussen en zoveel toewijding hebt getoond.
 
Ik mag jammer genoeg niet op je stemmen chick, maar heel veel respect voor je doorzettingsvermogen, mede gelet op je korte trainingstijd en ervaring heb je dit toch maar mooi even geflikt! Wees trots op jezelf!
 
Goed gedaan Lucille ! Mooi ook de voor- en na-foto's te zien! Leuke log, ik vind je shape nu een heel mooi start-punt om te beginnen opbouwen. Hou vol en vlieg er terug in !
 
Op de voor en na-foto's zeker verschil te zien.
Goed gewerkt !
Ben trots op je zelf.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2018 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.026
Aantal reacties
40
Beoordeling
3,92 ster(ren) 52 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Lucille2405.jpg
Bestandsgrootte
92,4 KB
Dimensies
1200px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven