XXL Nutrition
Punjab
Foto Contests

Punjab

Vol goede moed zijn we weer van start gegaan begin mei. Maar kennelijk is het meedoen aan een wedstrijd, niet voor mijn lichaam weggelegd. Althans niet in combinatie met wat mijn brein vind dat het moet kunnen. Voor iedereen die de logjes niet gevolgd heeft; nog geen 7 weken in de prep voor deze contest werd ik wederom beloond voor het harde werken met een hernia. Dezelfde tusenwervelschijf als in 2016, de L5-S1 en jawel ook toen deed ik mee aan de contest op DBB.

Inmiddels ben ik 5 juli voor de tweede keer geopereerd en weer zo goed als klachtenvrij! Over niet al te lange tijd weer rustig het sporten oppakken. En of ik ooit nog eens mee zal doen aan een DBB contest valt te betwijfelen, maar zeg nooit.. ;)

Onderstaande foto’s zijn geschoten op vakantie, inmiddels kon ik al niet meer trainen en zwaar onder
de medicatie. Ondanks dat ik niet sub 8% ben geraakt in vetpercentage, denk ik dat het resultaat voor een kleine 7 weken preppen voor zich spreekt.

Uiteraard een dikke vette shout out naar @HillR die ondanks alles echt heeft laten zien wat grinden is in de wereld van bodybuilding en het preppen; met een waanzinnig resultaat!
Ik sluit me aan bij Hoxyz. Ondanks tegenslag meer verwacht, massa op rug valt me tegen vergeleken met je front.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
de terechte winnaar ,ondanks alle tegenslagen nog met dit fysiek komen,5 sterren
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Petje af dat je niet de handdoek in de ring hebt gegooid en daarbij dan ook nog zo'n shape weet neer te zetten.
 
Ik had je iets groter verwacht, gezien de ondersteunende supplementen (maar wie ben ik?). Wel 150% respect dat je dit hebt kunnen neerzetten, gezien de omstandigheden. Voor je doorzettingsvermogen en je fijne log 5 sterren!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Pun, damn mooie massa nog voor iemand die eigenlijk in de lappenmand zou moeten liggen... Fijne log, mooie foto's, leuk te zien hoe jij en Hillr elkaar steunen en dedicated ermee bezig zijn. Zoals iedereen denk ik hadden we graag gezien wat er zou uitgekomen zijn zonder die operatie en de daarbij horende gevolgen... Toch super man :thumbs:
 

Media informatie

Categorie
Contest 2018
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.666
Aantal reacties
48
Beoordeling
4,25 ster(ren) 61 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
DBB-CONTEST-Punjab-Final.jpg
Bestandsgrootte
96,5 KB
Dimensies
1200px x 784px

Deel deze media

Back
Naar boven