MuscleMeat
Skatermarvin
Foto Contests

Skatermarvin

"Mede bodybuilders!

Eigenlijk kan ik hier ongeveer hetzelfde verhaaltje houden als vorig jaar. Zoals de meesten wel weten, ik ben Marvin, 32 jaar en train inmiddels alweer 12 jaar. In die 12 jaar wisselen zich meer dedicated periodes af met wat inmiddels voor velen bekend is als ‘Marvinnen’:marvin:

To be honest, zijn de dedicated periodes alweer een tijd geleden of duurde deze slechts een week of 2. Dat Marvinnen in een notendop is eigenlijk gewoon een soort IIFYM, waarbij regelmatig gebak, BBQ’s of cocktails worden ingecalculeerd of gecompenseerd met de welbekende strafcardio of een flinke low-carb/kcals dag. In zekere zin vergt ook dit wel dedication om te komen waar ik ook dit jaar weer sta.

Wederom heb ik niet mijn 2013 shape weten te evenaren of verbeteren, maar ook dit jaar ben ik zeker niet ontevreden.

Stats op de foto:
Lengte: 1.80m
Gewicht: 77.7kg

Voor de lezers van mijn log: Wederom bedankt voor het levendig houden en de gezelligheid!:thumbs:
Voor alle stemmers: bedankt voor jullie stem en eventuele comments!

Groet, (Skater)Marvin"
Respect hoe jij het toch voor elkaar krijgt om zo shredded te zijn met jouw manier van leven. Denk wel dat je er veel meer uit zou kunnen halen als je eens zou luisteren naar (bijna) iedereen hier en eens een goede bulk inzet.
 
Ik geef jou 5 sterren! Niet voor het beste fysiek (jij kunt volgens mij beter), maar voor je ‘fuck you’ aanpak, a.k.a. Marvinnen. Genieten van het leven en toch zo’n fysiek...dat vind ik knap en is in mijn ogen minstens een 3e plek waard!
 
Marvin, heerlijke log, met of zonder strafcardio, je bent dedicated op jouw manier, en I like it !
Mooie droge fysiek, je bent geen massa-monster maar who care's ? Nu vasthouden voor je trouw :thumbs:
 
Log was weer een feestje om te lezen. Grappige attitude en vrolijke mindset. Netjes droog tegen de neergezette verwachting. Tiny waist. Like it. :) massa mag inderaad wat meer.
 
4 reeten. Als ik puur op je foto's moest beoordelen had ik je lager gegeven, als ik je op IRL moest beoordelen had ik je hoger gegeven, dus dit is het gemiddelde haha.

Mensen die je IRL gezien hebben weten dat je veel kleiner oogt op foto's. Misschien toch maar even wat goddelijke (dbb-approved) angles en lighting gaan regelen
 
Van mij altijd 5 sterren. Qua fysiek kan je zwaarder, weet je ook. Voor je eigen levensgeluk, snap ik je eigen ding, en heb daar ook respect voor. Maak goede keuzes, maar ga je ook zeker doen, alle vertrouwen...
 
Van mij ook 5 sterren... Ik blijf het knap vinden hoe je het Marvinnen volhoudt. Jij doet dit echt op een totaal eigen manier. Jouw manier... en dan toch zo een fysiek neerzetten vind ik gewoon top!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2018
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.817
Aantal reacties
61
Beoordeling
3,71 ster(ren) 59 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Skatermarvin.jpg
Bestandsgrootte
268,2 KB
Dimensies
1200px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven