Fitness Seller
Fronter
Foto Contests

Fronter

Afgelopen 7-8 weken flink aan de bak gegaan. Ik was dan niet de meest actieve poster, maar het werk werd wel gedaan :p. Cutten was ook echt nodig, piggy shape :eating:. Totaal komen we uit op -14cm van m'n taille en overall droger + weinig massa verloren vind ik zelf. Ik had misschien nog wat droger kunnen zijn, maar dat is altijd achteraf hè. Moet zeggen dat het cutten me prima is bevallen, geen honger/energie dips etc. Het plan is dan ook om nog even door te cutten tot dat het niet meer gaat en dan massa erop te rammen.

Wat betreft de foto's, tja.. ik ben niet naar een studio geweest. Foto's zijn in de gym om 10:00 in de ochtend genomen zonder pomp o.i.d. Belichting is niet optimaal en de foto's hadden wellicht wel iets beter kunnen zijn, maar dat moet het eind resultaat niet tenietdoen.

Zonder m'n motiverende coach @Jwdoetookmee had ik het niet zo ver kunnen schoppen de afgelopen weken. Dikke thumbs up bro. :thumbs:

Tijd om door te knallen en we zien wel waar het schip strandt!

Stats:
Leeftijd: 20 jr
Lengte: 174CM
Gewicht: 78KG
Niet verkeerd, maar had zeker droger gemogen. Je log was helaas ook niet erg up-to-date waardoor je bij mij punten misloopt. Daardoor kan ik je ook niet beoordelen op discipline/consistentie/structuur. Ik houd het op 3 sterren.
 
Je bent volgens mij wel iets droger dan in begin maar ik vind de foto’s niet erg duidelijk maar dat is mijn mening
 
Voor een 20 jarige is dit vrij netjes. Niet al te droog maar shape is niet verkeerd.
 
goeie massa, ik hou niet zo van superdroog
belofte voor de toekomst
 

Media informatie

Categorie
Contest 2018
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.934
Aantal reacties
9
Beoordeling
2,70 ster(ren) 30 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Fronter.jpg
Bestandsgrootte
119,8 KB
Dimensies
1200px x 693px

Deel deze media

Back
Naar boven