MuscleMeat
Lucille2405
Foto Contests

Lucille2405

Bij mij is er in september 2017 een knop omgegaan. Had veel last van lichamelijke klachten en zat totaal niet lekker in mijn vel. Ik ben toen begonnen met fitness maar had eigenlijk geen idee wat ik aan het doen was. Toen ik in oktober 2017 een vet meting percentage liet doen ben ik mij rot geschrokken. 31% vet. Daarna gaan sporten maar eigenlijk veranderde er voor mijn idee weinig. Eind december is mijn relatie uit gegaan waardoor ik in een negatieve spiraal ben gekomen. Elke avond alleen maar alcohol gedronken, de sportschool niet gezien en had vooral veel medelijden met mijzelf. Toen ik mijn vakantie had geboekt naar Spanje wist ik dat er iets moest veranderen. En toen werd ik door meerdere mensen gevraagd voor de contest. Ik ben toen overgehaald door Marina om toch mee te doen. En toen is er een knop omgegaan. Ik ben zelf tevreden met wat ik in een hele korte tijd heb bereikt. Ik heb heel veel geleerd en ben vooral mijzelf tegengekomen. Vanaf 17 juni ben ik er echt diehard voor gegaan want toen kwam ik van vakantie.

17 juni
75kg
Taille 74cm
Billen 104cm
Been 53cm
Heupen 88cm

28 juli
68.7kg ( -6.3kg)
Taille 66cm (-8cm)
Billen 101cm (-3cm)
Been 51cm (-2cm)
Heupen 87cm (-1cm)

Totaal 6.3kg gewicht kwijt
Totaal 14cm kwijt

In mijn log zal ik ook collages plaatsen met begin en na foto's.

Tot volgend jaar allemaal! :heart:
neet61 vergeet niet dat zij al jaren traint en ik pas vanaf het begin van de contest 100% ben gegaan. Nooit zoveel energie in deze sport heb getoond en eerst 100% voor het cutten ben gegaan om vervolgens voor kracht te gaan zodat ik volgend jaar een goede shape kan neerzetten. Ik ben veel kgs kwijtgeraakt en daardoor ook veel cms zodat mijn vetpercentage goed omlaag is gegaan waardoor ik nu pas serieus spiermassa kan gaan maken.
 
Luus2405 Vergeet ook niet de mentale groei die je hebt meegemaakt in deze contest. Ook al is dat niet van buiten zichtbaar. Het is er wel. En juist ook die mentale groei heb je nodig. Je bent mentaal sterker geworden en aardig op de proef gesteld. Ook dit soort groei heb je nodig om deze levensstijl vast te houden en er vol voor te gaan.
Dus lekker doorgoeien op alle punten en op naar massa!
 
Luus2405 Ik denk dat neet dat ook wel weet hoor. Hij bedoelt gewoon dat het moeilijk is voor jou om het op te nemen tegen Hillr net vanwege dat het pas begint bij jou en dat het daarom voor jou handiger was geweest indien er ook meer vrouwen meegedaan hadden van jouw niveau.
 
Mooi lichaam, mooie fysiek. Je inzet en resultaat zijn super en daardoor twijfel ik tussen 4 en 5 sterren. Om toch onderscheid te maken met de concurrentie, besloten om 4 sterren te geven.
 
Mooi lichaam om te zien maar geen wedstrijd shape. Als je poseert probeer dan ook te lachen, dat staat mooier.

3 sterren!
 
Je hebt hard gewerkt en veel resultaat geboekt. Je ziet er goed uit. Geen krachttraining / bodybuilding fysiek, maar wat mij betreft heb je nu wel al een prima basis gelegd daarvoor. Nu kun je voorzichtig aan kracht en spiermassa uitbouwen en volgende wedstrijd iets voller en droger uitkomen. :)
 
Iedereen bedankt voor het stemmen!

Ik ga verder loggen in mijn oude log, zover ik kan trainen en vanaf volgende week alles weer bijhouden!!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2018 - vrouwen
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.029
Aantal reacties
40
Beoordeling
3,92 ster(ren) 52 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Lucille2405.jpg
Bestandsgrootte
92,4 KB
Dimensies
1200px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven