MuscleMeat
120kg
Lekkerbezig

120kg

Goed halfjaar m'n nek appart getraint nu, keer of 3 per week, en steeds blijer met het resultaat. Ook m'n traps die nooit echt goed willen zijn gelukkig een beetje beter geworden daardoor. Langzaam nog paar % er af nu.
  • Like
Waarderingen: titia
Ja constant. Loop je ergens in een winkelcentrum en dan hoor je achter je rug om het woordje anabolen tussen het gesmoes door , of je hebt je reet nog niet gelicht ergens en dan hoor je achteraf van een maatje “Ja ze denken dat jij je helemaal volspuit” lol.
In de gym kennen ze mij en mn aversie tegen gebruikers inmiddels wel, maar daar buiten... kon dr de eerste drie keer wel om lachrn maar beetje kansloos gedrag vind ik het nu eigenlijk.
k zou liegen als ik zei dat ik het niet leuk zou vinden als het niet zou worden opgemerkt dat je traint en een beetje flink resultaat hebt, maar het gestaar op straat ben ik nou echt een beetje klaar mee. Loop alleen nog maar met een koptelefoon op in de verte te kijken, en kijk niemand meer aan, en voor de rest geloof ik het wel lol
Doe het voor mezelf en om mezelf continu te verbeteren en als andere het mooi vinden top wil dr alles over vertellen, maar die starende, bijna “nek breek om te kunnen kijken” acties op straat en als ze langsrijden man man man
#End of rand
;-)
 
Kan me voorstellen dat het erg vervelend is ik ben kleiner dan jij en heb het al regelmatig de eerste paar keer vond ik het wel soort van compliment ofso maar nu is het gewoon vervelend. Maar aan de andere kant ben je wel bij blessed met super genen. Ik kan het wel zijn aan je fysiek dat je natty bent. Je hebt bijvoorbeeld niet die overdreven droogheid of aders en je hebt vanjezelf een breede bot structuur. En je gewicht klopt gewoon bij wat je ziet. Ik zie jou fysiek toch wel als een streeffysiek dikke respect bro....hoelang train jij al dan moet ook lang zijn? Denk dat je wel minimaal op 8 jaar moet zitten om dit te bereike? En maak je nog steeds geleidelijk progressie?
 
Gast 1335
9jr geleden begonnen op 65kg lol
Met 184 a 185cm houd dat niet bepaald over.
Eigenlijk gewoon 8 jr lang bulken met soms een emergency/minicut om rond de 15% te blijven en iig onder de 20%

Doorgebulkt tot vorig jaar toen geprobeerd om vanaf de 129kg terug naar 10% te gaan, dat lukte niet helemaal. Athans begon teveel kracht te vrrliezen vond ik. Toen weer wat hersteld enbeetje gegroeit en nu vanaf januari weer rustig opnieuw proberen. Gaat stuk beter nu ik met high carbs doe

Ik wil er nog 2 kg vetjes af hebben komende maand en dan zal ik eens een vergelijk pic doen van 9 jr terug en nu lol

t is voor mijnu elke dag vd week 2 uur kracht waarmee ik met mn schema elke sliergroep ongeveer 3 x pak elke week, en een half uur cardio (10 minuten heel stevig naar de gym toe lopen, en na afloop 10 minuten crosstrainer op ca 130bpm,en dan weer 10 minuten terug lopen)
Plus 5800 kcal nu ( 6800 bulk). Nu weer 200 eraf morgen
Enelke nacht 10 uur slaap

En volgens mij kan ik dr nogwel een paar kg bij krijgen als ik weer ga bulken
 
Bizar mooi resultaat gast! en nog naturel zoals ik hoor netjes respect.
Helaas zijn dat er nog weinig tegenwoordig maar hier een duidelijk voorbeeld dat het zonder ook kan.
succes met je plannen zal je vast lukken en ik ga je volgen als updates post:D
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Lekkerbezig
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.603
Aantal reacties
5
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
Apple iPhone 6s Plus
Opening
ƒ/2.2
Brandpuntsafstand
4,2 mm
Blootstellingstijd
1/8 seconde(n)
ISO
125
Flash
Auto, did not fire
Bestandsnaam
IMG_3241.JPG
Bestandsgrootte
663,9 KB
Datum gemaakt
zo, 04 maart 2018 2:31 PM
Dimensies
2016px x 1512px

Deel deze media

Back
Naar boven