XXL Nutrition
127kg (terug van 132kg tijdens de kerst shame on me)
Lekkerbezig

127kg (terug van 132kg tijdens de kerst shame on me)

langzaam aan toch wel wat tevredener aan 't worden over m'n traps, al mag het altijd een onsje (pondje) meer zijn nog daarop. Hoger zullen ze nooit worden denk ik, maar we blijven proberen
Met de kerst zat ik op 132kg (beetje laten gaan i know, srry boys) maar nu weer op 127 a 128, hopelijk over een maandje of 2 of zo op 123 a 124kg. Nou eens een keer niet chubby de zomer in lol.

Ik weet niet of ik dat wel eens gedeeld had hier, maar heb met cutten de grootste problemen met m'n bloedsuiker spiegel, Kan nauwelijks omlaag in koolhydraten en hoef maar iets verkeerd te doen op dat gebied en krijg zelfs tot hypo achtige verschijnselen, achterlijk zweten, tunnelvisie, trillen, lullen met een dubbele tong. Iedereen om meeheen schreeuwt dan "oh je hebt suiker laat testen dit dat). Heb daar met een bevriende internist over gepraat onlangs en die zei, dit is het complete tegenover gestelde van diabetis. Icm m'n heel hoge verbranding ben ik waarschijnlijk ook gewoon mega gevoelig voor m'n eigen insuline. M'n hele leven al last van gehad maar met meer en meer massa steeds erger. Handig voor spieropbouw (denk ik) maar knaken voor tijdens een cut.
Zit nu kwa onderhoud op 6500kcal en haal er langzaam elke keer 100 of 200 af. Shredded wil ik niet maar een % of 4 a 5 minder zou wel leuk zijn nog (zonder krachtverlies dan, daar pas ik echt voor).
  • Like
Waarderingen: Frenzy1

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Lekkerbezig
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.105
Aantal reacties
4
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
127kg.jpg
Bestandsgrootte
126 KB
Dimensies
563px x 564px

Deel deze media

Back
Naar boven