XXL Nutrition
13 jaar geleden
:(

Ik ben in de val getrapt om zwaar te willen worden ten koste van alles, ik werd wel lekker sterk maar tegelijkertijd ook lekker dik.
 
Ik voelde me goed in mijn vel en de vriendin vond het ook oké maar nu ik door omstandigheden nog maar 92kg weeg en al terug bovenste abs zie overweeg ik toch om weer voor wat meer 'fit' te gaan maar tegelijkertijd wil ik ook mijn oude krachtstats terug...
 
Trainen in een cut is ook weinig aan lijkt mij, vooral als je voornamelijk strongman traint.

pr's behalen en je sterk voelen zijn denk ik bevredigender dan je zwak voelen (eenmaal onder je normale stats trainen voelt als zwak) en tijdelijk (want volhouden lukt toch niet) een afgetrainde fysiek hebben. Tenzij je natuurlijk echt ontevreden bent over je fysiek en gemotiveerd bent er wat aan te doen.

Zit je toch in een slechte fase en gaat zwaar liften en bulken niet, dan is het misschien wel een mooie kans even te cutten, ander soort motivatie en mooi gebruik maken van de situatie. Ik ga dit misschien doen als ik straks 3 maanden amper tijd heb om mij op kracht te richten, maar zal dan door stress vast meer spier dan vet gaan verliezen.
 

Media informatie

Categorie
PL, SM en WL Leden
Geplaatst door
Sanca Saxon
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.311
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
FB_IMG_1548220205975.jpg
Bestandsgrootte
35,6 KB
Dimensies
720px x 540px

Deel deze media

Back
Naar boven