XXL Nutrition
Skatermarvin
Foto Contests

Skatermarvin

Ik ben Skatermarvin, inmiddels 33 jaar oud en train al zo een 13 jaar. Dit jaar helaas gekampt met een aantal blessures (knieen, boven- en soms onderrug), maar ben desondanks tevreden met wat ik dit jaar heb neergezet met mijn veelal vrij losse levensstijl. Uiteraard heb ik deze levensstijl een aantal weken voor het einde van de contest even opzij gezet en ben ik er echt voor gegaan met bovenstaande als resultaat.
Op zijn lichst woog ik circa 77kg bij 1.80m, maar schat op de foto's een kilootje meer (want heb deze in de avond gemaakt).
Ik kreeg op de avond van het poseren weinig controle over mijn quads, dus daar heb ik een dag later in de gym een foto van gemaakt. Al met al toch wel tevreden met mijn shape, heb zelfs het idee dat mijn rug iets vooruit is gegaan t.o.v vorig jaar.
Thanks aan alle stemmers en lezers van mijn log! Succes aan alle andere deelnemers!

Cheers, Skatermarvin
Thanks allen!

Ano_261020 Dat zou ik persoonlijk ook wel willen ;)
040B :roflol:
chrash Het behouden ervan is een drama. Met meer spiermassa is je onderhoud gewoon wat hoger, waardoor je dieet iets vergevelijker is IMO. Maar cocktails en pizza's schijnen ook niet heel goed voor je shape te zijn..:marvin:
 
Marf ik geef je 4 sterren en hoop dat je de top 3 pakt. Jij weet BB en vreten tot een kunst te verheffen. Ik weet niet hoe je het doet, maar mijn respect heb je. Je fuckt trouwens wel met de mensen die dit niet kunnen. :p:p:p
 

Media informatie

Categorie
Contest 2019
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.256
Aantal reacties
51
Beoordeling
4,33 ster(ren) 86 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Skatermarvin 2019.jpg
Bestandsgrootte
145,1 KB
Dimensies
1200px x 444px

Deel deze media

Back
Naar boven