AndroidHealthClinic
chrash
Foto Contests

chrash

Hallo,

Ik ben chrash. Een man van 30 jaren uit BE.
Ik ben al meer als 12j lid van dit forum maar ik post hier pas redelijk recent regelmatig.
Ik heb mij ingeschreven voor de contest met de bedoeling enkele kg’s te pakken en ripped te worden. Uiteindelijk zijn er in het verloop van deze contest dingen gebeurt die mij hebben doen beslissen om te stoppen met blast-cruise en volledig voorgoed off te gaan. Hierdoor is de focus verschoven naar massa, kracht behoud en een afgetrainde, sportieve fysiek.

Ik heb tijdens deze contest ontzettend veel respect gekregen voor wedstrijd atleten.
Lean geraken zonder massaverlies is moeilijk. Een watercut volhouden vond ik mentaal super zwaar. Ik kon de dorst gewoon niet verdragen. Poseren is ook een moeilijke en zware sport op zich.
Met andere woorden hetgeen waar ik eerst nogal licht over dacht blijkt ontzettend moeilijk
Ook heb ik meer respect gekregen voor de personen die naturel trainen en blijven. Naturel is de sport toch wel een stuk moeilijker als enhanced.

Op het eind van de contest woog ik 94,5kg op een lengte van 185cm
Van mij vetpercentage heb ik geen idee.
Die most muscular is een wat vreemde houding. Maar zeker nette collage.
 
Ik geef dit resultaat 4 hoofden
7WoZo3t.png
7WoZo3t.png
7WoZo3t.png
7WoZo3t.png
 
Je log vond ik het fijnste om te volgen, je poses vind ik wel wat minder :D
Nu squat wedstrijd met 100?
 
Robin daar maak ik je mee in hoor :p
Mn poses sucken wel wat, ook totaal geen ervaring mee, lat spread kreeg ik gewoon niet gedaan maarja, ik heb geprobeerd :)
 

Media informatie

Categorie
Contest 2019
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.062
Aantal reacties
51
Beoordeling
3,75 ster(ren) 60 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
3880D4B3-5759-4D87-9CE6-8FA490C86BAE.jpeg
Bestandsgrootte
125,3 KB
Dimensies
1200px x 878px

Deel deze media

Back
Naar boven