MuscleMeat
Psvcr7
Foto Contests

Psvcr7

Mijn stats:
24jaar, 185cm, 86 kilo

Verhaaltje:
Toen ik met mijn cut bezig was kwam dit toevallig op mijn pad en besloot ik mee te doen voor wat extra motivatie. Ik heb helaas niet altijd de volle 100% gegeven qua voeding en had er veel droger bij kunnen/moeten staan en had wat beter moet plannen rondom mijn vakantie die midden in de contest viel maar ik ben alsnog tevreden als ik naar mijn foto’s kijk en die vergelijk met de foto’s van het begin van mijn cut. Al met al was het een leuke ervaring en smaakt het naar meer. Voor nu dus vooral de focus leggen op voeding en droger komen te staan om vervolgens te gaan bouwen aan een mooi fysiek!
Ook hier een mooie basis om goed massa op te plakken. Neem een trainen/coach in de hand en leer wat je allemaal erop kan plakken.
 
Volgde je log een tijdje. Prima resultaat, heb wel het gevoel dat je een hoop hebt laten liggen.
 
Foto’s moeten volgende keer beter inderdaad, bij de volgende contest even een betere plek zoeken. Verder bedankt voor de reacties, zoals ik ook in het verhaaltje wat erbij staat aangeef ga ik nog verder cutten en daarna flink bouwen. Volgende contest ga ik denk ik ook mee pakken om dan weer de cut te starten:).
 

Media informatie

Categorie
Contest 2019
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.452
Aantal reacties
21
Beoordeling
2,77 ster(ren) 52 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
FF2F22E4-01A8-4E0C-8E65-6F26D4A35B76.jpeg
Bestandsgrootte
131 KB
Dimensies
749px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven