MuscleMeat
SP1988
Foto Contests

SP1988

Hoi ik ben Loreen, moeder van 1 kiddo en 31 jaar. Ik ben inmiddels 5,5 jaar fanatiek aan het trainen. In de eerste instantie voornamelijk bodybuilding en in 2016 ben ik tevens gaan powerliften. Door blessures heb ik het powerliften enigzins opgegeven, maar de liefde voor bodybuilding is weer terug!

Eind februari ben ik geopereerd aan mijn rechterschouder. Hierdoor ben ik deze cut met flink wat achterstand gestart, maar ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk eruit te halen!

EIND STATS
177 CM, 67,4 KG 14,5% HP 4 PUNTS
Knap resultaat!

Had je graag zien staan tussen enkele andere vrouwen.
Maar het feit dat jij hier tussen de mannen zelfs je mannetje staat zegt genoeg.
 
Droomlichaam van elke vrouw denk ik. Benen kunnen wellicht nog iets groter, maar de massa en vorm op je ub is erg mooi.
 
Erg netjes! Moet wel eerlijk zeggen dat ik door je abs foto laatst had verwacht dat je droger zou staan.. Desalniettemin een geweldig fysiek! Je upperbody is erg mooi droog, je hebt wat massa op je benen ingeleverd heb ik het idee :sad: Je kunt in ieder geval trots zijn op het resultaat, heb je toch mooi weten te klaren ondanks de tegenslagen en alle drukte verder in je privéleven! :clap:
 
dankjulliewel:D

Uiteraard ga ik dit jaar flink bouwen!:D Afgelopen jaar ging dat niet door blessures/motivatie. Ik heb ook wat massa ingeleverd na mijn schouder operatie doordat ik een hele lange tijd niet fatsoenlijk kon trainen en ik heb daarna het grootste deel vd tijd in een calorietekort gezeten (uiteindelijk weeg ik nu totaal 5 kg minder tov voor mijn OP). De bedoeling is volgend jaar nog wat lager in vet uit te komen met meer massa. Met een betere voorbereiding moet dat haalbaar zijn.
Licht doet heel veel en mijn abs komen in dit licht en pose niet goed uit, maar er moest een double bicep foto op (wat niet mijn voorkeur heeft:emo:). Voor volgend jaar wil ik ook ruim van tevoren testfoto's maken (voor het beste licht oa, ik zal wel even wat tips vragen voor die tijd:)). Op dat vlak is er nog wel wat winst te behalen!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2019
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.332
Aantal reacties
56
Beoordeling
4,44 ster(ren) 93 reviews

Deel deze media

Back
Naar boven