MuscleMeat
Strive4muscle
wovano

Strive4muscle

Beste DBB’s,

Ik ben Rick, de meeste mensen van dit forum kennen mij onder de naam Strive4Muscle, ik ben 25 jaar en inmiddels al z’n 7-8 jaar bezig met fitness, waarvan ik de laatste 4 jaar serieus bezig ben met bodybuilding. Wat begon als tijdsbesteding heeft zich ontwikkeld tot een uit de hand gelopen hobby die ik nog steeds elke dag vol passie doe. Voor mij was de fotowedstrijd een stok achter de deur om 110% te blijven geven en mijn fysiek te blijven ontwikkelen. Ook het loggen heeft hier duidelijk aan bijgedragen! Normaliter zou ik voor een wedstrijd altijd droogtrainen, maar voor deze contest heb ik het tegenovergestelde gedaan. Ik ben van nature al vrij droog en mijn zwakke punt is dan ook het aanzetten van spiermassa, wat gewoon een ontiegelijk lang proces is. Mijn stats bij de collage waren 103,5 kg bij 1,85m en een vetpercentage onder de 10% waarbij ik dagelijks rond de 4500 calorieën at.
Top fysiek! Ook serieus door blijven bikkelen toen de gyms gesloten waren, respect!
 
Gruwelijk fysiek bro! Wil graag 5 sterren geven. Verdiend voor niet alleen je shape maar ook zeer zeker je inzet. Op de 1 of andere manier kan ik niet op jouw foto klikken om een waardering te geven. ???
 
Gruwelijk fysiek bro! Wil graag 5 sterren geven. Verdiend voor niet alleen je shape maar ook zeer zeker je inzet. Op de 1 of andere manier kan ik niet op jouw foto klikken om een waardering te geven. ???
Misschien dat wovano je kan helpen?

Ik kan zelf niet stemmen, omdat ik mee doe met de contest maar wat ik van andere comments heb begrepen is dat je op de collage van de persoon moet klikken. Onder de foto kun je dan een waardering geven... Daar op klikken en dan kun je sterren geven en eventueel een comment plaatsen. Comment plaatsen lukt al zo te zien, waardering nog niet :p
 
Gruwelijk fysiek bro! Wil graag 5 sterren geven. Verdiend voor niet alleen je shape maar ook zeer zeker je inzet. Op de 1 of andere manier kan ik niet op jouw foto klikken om een waardering te geven. ???
Je voldoet niet aan de regels om te stemmen (te lang niet actief geweest)
 

Media informatie

Categorie
Contest 2020
Geplaatst door
wovano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.171
Aantal reacties
75
Beoordeling
4,48 ster(ren) 50 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Strive4muscle.jpeg
Bestandsgrootte
133,1 KB
Dimensies
699px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven