MuscleMeat
imnewhere
wovano

imnewhere

Ik ben imnewhere, 52 jaar, uit Groningen. In het verleden heb ik meer dan 20 jaar fanatiek aan duursport gedaan. Eerst hardlopen (10 km t/m marathon) daarna wielrennen. In september 2015 ben ik gestopt met competitief wielrennen en serieus begonnen met krachttraining. Omdat ik tijdens de tweede lockdown nogal wat gewicht ben verloren, besloot ik voor deze contest (in tegenstelling tot de rest van de deelnemers) wat aan te komen. Helaas kon ik tijdens deze contest niet voluit trainen omdat ik eind mei door mijn rug ben gegaan, maar heb toch gedaan wat mogelijk was. Ik ben ruim 2 kg aangekomen; van 64/64½ kg op 5 juni (bovenste drie foto's) naar 66½ kg op 30 september (onderste drie foto's). Dit bij een lengte van 1m80.
jammer dat je zoveel tegenslag hebt gehad, daardoor minder tijd om te bouwen Succes en beterschap.
Nummer 4
 
Ik zie echt amper verschil, voor mij een laatste plek.
 
Helaas weinig verschil te zien. Hopelijk ben je snel volledig van je blessure af, en kun je massa aanzetten met de gekregen tips.
 
Jammer genoeg weinig verschil te zien. Ik denk dat je in die (bijna 4 maanden) wel meer progressie had kunnen maken ondanks dat je niet kon trainen zoals je zou willen.
 
Weinig transformatie te zien. Je hebt natuurlijk veel pech gehad met die blessures midden in de contest. Toch respect om door te gaan en in te sturen.
 

Media informatie

Album
Transformatie contest 2021
Geplaatst door
wovano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.274
Aantal reacties
12
Beoordeling
1,56 ster(ren) 9 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
imnewhere transformatie.jpg
Bestandsgrootte
137,8 KB
Dimensies
1044px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven