XXL Nutrition
SandJ
wovano

SandJ

Ik ben Steven, 36 jaar oud, getrouwd, kleuter van 4 en dochter van 7 maanden.

Doel dit jaar:
Vorig jaar voor het eerst meegedaan aan de contest. Dat was best een eyeopener. Veel over mijn eigen lichaam geleerd. Vanwege de zwangerschap van mijn vrouw heb ik in die tijd minder op mijn eten gelet. Het doel van de contest nu was dan ook om te cutten en droger te worden.

Hoogtepunten:
Voor mij persoonlijk heeft COVID goed uitgepakt. Geen reistijd, lekker thuiswerken, sporten wanneer het uitkomt (ja ik heb een homegym) maar vooral ons kleine meisje zien opgroeien.

Wat ging goed:
Doordat ik thuiswerk heb ik nog nooit zo structureel kunnen trainen. Iedere doordeweekse dag tussen 12 en 1.

Wat kan beter:
Eten en drinken is mijn valkuil. Vooral in het weekend. Doordeweeks drink ik geen alcohol, maar in het weekend drink ik toch graag een speciaal biertje of een goed glas wijn.

Komende jaar:
Ik heb mijn doel niet echt bereikt. Maar ik heb wel lekker getraind en ik voel me goed. Als ik naar mijn foto’s kijk dan wil ik het komende jaar meer focus op mijn benen leggen. Meer massa. Over mijn bovenlichaam ben ik redelijk tevreden (al mag er nog wat vet van mijn buik af).

Bedankt alvast aan alle stemmers en lezers van mijn log! Succes aan alle andere deelnemers!
Fijn dat je thuis door kon trainen, nog gefeliciteerd en veel geluk samen met de kleine.
volgende keer meer massa, en scoor je vast ook hoger.
Nummer 3
 
Daar had meer ingezeten, zeker tof dat je, ondanks je valkuilen, toch weer mee hebt gedaan!
 
Niet zoveel transformatie te zien. Ik denk dat er met een schepje erop toch wel potentieel in zit. Volgend jaar?
 

Media informatie

Album
Transformatie contest 2021
Geplaatst door
wovano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.690
Aantal reacties
12
Beoordeling
2,44 ster(ren) 9 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
SandJ transformatie.jpg
Bestandsgrootte
99,3 KB
Dimensies
601px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven