AndroidHealthClinic
Skatermarvin
wovano

Skatermarvin

"Skatermarvin ging weer op vakantie"
Ik had eigenlijk gepland om niet mee te doen dit jaar, omdat er ook geen vakantie gepland stond (ivm een 1 of ander virus). Echter toen deze wel gepland kon worden, toch maar besloten om mee te doen als podium-vulling en stok achter de deur.
Deze stok achter de deur was blijkbaar niet genoeg om echt alles te geven, maar vooral ook te laten. Mijn leefstijl is niet meer wat het geweest is (zeg 10 jaar geleden) en kom nu eigenlijk zelf nietmeer zo goed weg met het Marvinnen.

Desondanks ben ik niet ontevreden wat ik fysiek heb bereikt in die 8 weken contest periode. Dat ik het daarna in 14 dagen volledig heb verknald hebben we het maar niet over.

Stats op de foto:
Gewicht: 79.9kg (-4.8kg)
Taille: 74cm (-5cm)

Succes aan alle andere deelnemers en dat de beste mogen winnen ;)
Dikke prima, maar liefst zie ik toch iets van progress tov vorig jaar (ookal is dat je doel niet)
 
Zou wel willen hoor, maar daar is mijn leefstijl niet naar..
Goh ja geen idee hoe het precies is. Ik ben nog een beginner en jong dus maak wel altijd progressie. Maar kan je niet harder trainen ofzo? Xd idk hoe ik t anders kan zeggen :p
 
Goh ja geen idee hoe het precies is. Ik ben nog een beginner en jong dus maak wel altijd progressie. Maar kan je niet harder trainen ofzo? Xd idk hoe ik t anders kan zeggen :p
Denk vooral consistent zijn, steeds zwaarder maar goed blijven trainen (progressieve overload) ..en vooral ook goed eten (en niet zoals ik heel regelmatig cocktails, snoep, koek etc)
 

Media informatie

Album
Bodybuilding contest 2021
Geplaatst door
wovano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.722
Aantal reacties
18
Beoordeling
3,08 ster(ren) 13 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Skatermarvin bodybuilding.jpg
Bestandsgrootte
135 KB
Dimensies
1200px x 675px

Deel deze media

Back
Naar boven