MuscleMeat
Skatermarvin
wovano

Skatermarvin

"Skatermarvin ging weer op vakantie"
Ik had eigenlijk gepland om niet mee te doen dit jaar, omdat er ook geen vakantie gepland stond (ivm een 1 of ander virus). Echter toen deze wel gepland kon worden, toch maar besloten om mee te doen als podium-vulling en stok achter de deur.
Deze stok achter de deur was blijkbaar niet genoeg om echt alles te geven, maar vooral ook te laten. Mijn leefstijl is niet meer wat het geweest is (zeg 10 jaar geleden) en kom nu eigenlijk zelf nietmeer zo goed weg met het Marvinnen.

Desondanks ben ik niet ontevreden wat ik fysiek heb bereikt in die 8 weken contest periode. Dat ik het daarna in 14 dagen volledig heb verknald hebben we het maar niet over.

Stats op de foto:
Gewicht: 79.9kg (-4.8kg)
Taille: 74cm (-5cm)

Succes aan alle andere deelnemers en dat de beste mogen winnen ;)
  • Like
Waarderingen: SandJ
Weinig progress gemaakt, maar dat geldt niet alleen voor jou. Ik zet je daarom alsnog op 2.
 
Zoals je zelf al aangeeft kan de motivatie en toewijding beter, toch een 2e plek voor mij.
 
Basic shape was al goed, toch is er een redelijke transformatie omdat abs en spieren wel scherper zijn door het vetverlies. Knap dat je een heel gezellige levensstijl met dedication weet te verbinden.
 

Media informatie

Album
Transformatie contest 2021
Geplaatst door
wovano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.949
Aantal reacties
11
Beoordeling
3,33 ster(ren) 9 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Skatermarvin transformatie.jpg
Bestandsgrootte
158,9 KB
Dimensies
1200px x 675px

Deel deze media

Back
Naar boven