XXL Nutrition
Mucci
wovano

Mucci

Hallo DBB

Mijn naam is Mucci, ben 27 jaar en kom uit Vlaanderen. Train nu zo’n 7 a 8 jaar ‘serieus’ al waren er hier en daar periodes waar ik niet of nauwelijks trainde. De dagen dat ik een 110-120kg BB’er wil zijn, zijn over na het besef dat het, in mijn geval, een dood lopend straatje is. Mijn doelen zijn verlegd (of verlaagd) naar een esthetisch fysiek en dat steeds slechts een cut verwijderd is van een vrij laag vetpercentage. In het verleden liet ik mij wel eens gaan tijdens een bulk. Grappig want aan de start van m’n trainingscarrière was ik erg ecto en wou ik niets liever dan 100kg+ wegen. Had een andere shape voor ogen destijds dan diegene die ik afgelopen winter had op 105kg. In twee keer gecut want kwam beter uit mbt timing alsook voor de hoeveelheid vet die er af moest komen. Ergens midden maart gestart op 101kg, na 10 weken cutten zo’n 93kg, een 8tal weken overbrugd op onderhoud om vervolgens nog zo’n 12 weken verder te cutten tot een schamele 83kg. Calorieën waren gestart op 4000 en eindigde op 1700. Uiteindelijk was het mij net iets te pittig en heb ik de stekker er zo’n 3 weken op voorhand uitgetrokken. De foto’s zijn getrokken op 86kg gezien de stekker er uit trekken gelijk stond met alles eten wat ik tegenkwam. Kon gelukkig nog snel even bijsturen voor de foto’s. Poses zijn niet allemaal even goed gelukt. Glutes niet aangespannen in de back double biceps alsook tricep niet volledig in de side chest maar dat geeft niet zo veel. Voor iedereen die het verhaaltje helemaal heeft uitgelezen: Danku <3
  • Like
Waarderingen: Natty87 en Skatermarvin
Hele mooie progressie gemaakt Mucci!
Als ik eerlijk mag zijn had ik niet gedacht dat je zo diep zou geraken, chapeau!
Jammer dat je aan het eind toch niet hebt deelgenomen aan een wedstrijd, je hoefde alleen nog maar wat vocht af te drijven.

Hard gewerkt afgelopen maanden!!
Hé bedankt KEUN! niet vreemd dat je dat dacht, ik liep ook al enkele jaren ‘out of shape’ rond dus begrijp wel waarom je het dacht :P denk dat ik wel nog een week of 2-3 nodig had om echt in topshape te raken maar liet het in die weken wat af weten jammer genoeg.

Heel mooi fysiek, maar dat heb ik je vaker gezegd. Voor mij gaat het tussen jou KEUN.
Bedankt man!
Prachtig resultaat, ik snap bijna niet dat je vind dat het cutten niet goed gelukt is. Als je naar die rug kijkt.... daar zit toch echt weinig vet meer onder.
Het cutten is zeker goed gelukt, enkel in de weken die écht tellen het wat laten afweten. Zat idd niet heel veel vet meer op maar die details doen veel :o
4.5 ster kan niet hè, want het verschil met Keun vind ik minder dan 1 verschil.
Bedankt in iedere geval :D
 
Nice fysiek, ik vind mezelf helemaal in je verhaal ik heb/had dezelfde doelen als jou. En ben ook van vlaanderen! Proficiat met je winst!
 
Nice fysiek, ik vind mezelf helemaal in je verhaal ik heb/had dezelfde doelen als jou. En ben ook van vlaanderen! Proficiat met je winst!
Bedankt! Fijn dat er nog mensen uit Vlaanderen de weg naar dit forum vinden :D

Met m’n doelen te verlagen heb ik veel meer plezier gevonden in alles wat er bij komt kijken eigenlijk. Uiteindelijk is het op die manier eenvoudiger om subdoelen af te vinken en gemotiveerd te blijven.
 

Media informatie

Album
Bodybuilding contest 2021
Geplaatst door
wovano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.575
Aantal reacties
23
Beoordeling
4,80 ster(ren) 15 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Mucci bodybuilding.jpeg
Bestandsgrootte
204,6 KB
Dimensies
1200px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven