XXL Nutrition
Front double biceps
wovano

Front double biceps

wovano ik denk dat je een dunne huid hebt, en veel vocht daar weg is, ik heb een olifanten huid dus niet zo snel aders :(
 
Bosco55555 valt gek genoeg wel mee eigenlijk. Ik had zelfs op mijn wedstrijd niet zo'n extreem dunne huid als je soms wel eens in video's ziet.
 
Is zo'n dunne huid tijdelijk? En is het mogelijk dat de huid weer dikker wordt?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
wovano Hoi bedankt voor je bericht maar overal lees ik en dr betreft mensen die door stress of meficatie of whatever een dunne huid hebben dat het onmogelijk is om de huid weer dikker te laten worden. Een dun, altijd dun. Ok er bestaan collageen stimulerende procedures bij de plastisch chirurg. En ook lipofilling bv door een zeer ingevallen dunne huid door te veel rennen(runnersface) etc. of stamcelvetinhecties die collageen en elasticiteit stimuleren. Maw vele vele procedures. Maar jij geeft aan dat de huid uit zichzelf weer dikker wordt. Ik las wel dat bewegen, trainen ,krachttraining hormonen vrijmaakt die er ook voor zorgen dat vrouwen meer testosteron aanmaken of DHEA wat een dikkere huid tot gevolg heeft. Ik ben een vrouw en heb rossig haar en een dunne huid. Weinig onderhuids vet. Ik hou van krachttraining ,met mate en sport. Kan ik mijn huid weer dikker krijgen zonder lipofilling. Wat is hier voor op krachttraining gebied en supplementen zonder dat je als vrouw je vrouwelijkheid door bv testosteron wat in supplementen kan zitten verliest, een goede oplossing? Kijk mocht mijn huid echt te dun worden dan aarzel ik niet om sculptra of nanofatgrafting of lipofilling toe te passen . Maar voorlopig liever advies op supplement of trainingsarbeid. Mochten jullie mij tips willen geven, dan graag. Dus ik ben misschien de uitzondering op de regel, maar vetverbranding moet ik dus tegengaan
 
Excuus voor het niet nakijken van de tekst.lees t net en zit vol spelfouten doordat die ellendige telefoon dat zo oppikt
 
lippo ik zou niet weten waarom je juist een dikkere huid wil. Deze foto is genomen na een prepfase voor deze betreffende fotoshoot. Deze dag had ik gepiekt en was mijn huid op het dunst door het lage vetpercentage en ik had een waterprotocol gebruikt. De bedoeling was dus een zo dun mogelijke huid en daarna is helaas mijn huid weer dikker geworden. Niet bedoeld maar dat gebeurt als je vetpercentage weer iets hoger wordt.
 

Media informatie

Album
Fotoshoot Jeroen de Beer
Geplaatst door
wovano
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.141
Aantal reacties
17
Beoordeling
5,00 ster(ren) 3 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
1769.jpg
Bestandsgrootte
2,9 MB
Dimensies
1534px x 2048px

Deel deze media

Back
Naar boven