XXL Nutrition
back double biceps
Buffster

back double biceps

Ben momenteel aan het cutten, gaat tot dusverre wel oke. Weeg nu nog een kg of 87. Foto is niet al te tactisch genomen, maar omdat batterijen op waren kon ik geen nieuwe nemen.
Wooow, totaal ander plaatje ineens. Die erector spinae, nice... en je schouders zijn gewoon bruut.
 
Bedankt allen! Kleurtje zal snel komen, volgende foto's zullen echter nog wel een tijd op zich laten wachten. Omvang van armen heb ik geen idee van, nooit gemeten. Wat betreft mijn vetpercentage, rug is idd aardig droog, maar ik houd nog aardig wat vet vast op buik/borst. Wil eigenlijk nog wel een procent of 2-3 er af hebben.
 
hoelang ben je eigenlijk

want je armen lijken wat klein zeker als je nu 87 kg weegt
maar mss ben je wel een meterje of 190 of zo?
of heb je een stel poten onder dat lichaam van je waar je jaloers op mag zijn?

hoe dan ook ziet er netjes uit hoor lijkt al aardig drooog
 
ben ongeveer 1.85. Wat betreft armen, ze lijken misschien niet heel groot op deze foto, maar ze zijn zeker niet onaardig, alhoewel triceps wat groter zouden mogen.
 
wees maar trots :)
wat zijn trouwens je huidige doelstellingen? nog steeds zo fanatiek? Ben wel benieuwd :)
 
Nee niet zo heel fanatiek en ook geen bijzondere doelstellingen, mogen nog wat kilo's bij en dan vind ik het wel mooi geweest. Doe de laatste tijd veel hardlopen, dat bevalt ook goed.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Buffster
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.220
Aantal reacties
23
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
bdl.jpg
Bestandsgrootte
14,9 KB
Dimensies
409px x 307px

Deel deze media

Back
Naar boven