XXL Nutrition
borst
F

borst

Met alle respect:
Ik zou nooit een foto plaatsen als ik zo'n kippeborst had, wat ik eerst wel dus had.
en dan kan je zeggen van dat ik dat niet durf maar dat slaat dan nergens op dat weetje......

Geen/bijna geen resultaat is geen foto!!
Peace,
Alligrator aka poco loco
 
Je toont lef met plaatsen van foto. Veel succes met je training en plaats over aan jaar of zo nog eens een foto zodat we het resultaat kunnen zien. Just keep going on.
 
Laat die jongen toch lekker zijn foto's posten. Voor een maand is het echt niet zo slecht. Ik zou hem persoonlijk ook niet gepost hebben, maar je kan toch ook een normale reactie geven?
 
A
Dit lijkt sterk op een foto van ronnie coleman (maar dan zonder de pens) Maar dan denk ik weer: nee kan ni, ronnie's black :D
 
Een advies: ETEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie zegt dat ie niet vet te krijgen is, eet gewoon te weinig....
 
Ik geef een 6 voor het posten, een voldoende omdat je bent begonnen met trainen ;) nu voluit gaan he ! niet de kantjes er van af lopen met sjoemelsetjes en gewoon pompen en ETEN 6x per dag .. veel en vaak wat Smoothmold hierboven zegt is de keiharde waarheid. Ieder metabolisme kent zijn limiet, daarboven ben je echt wel vet te krijgen.
 
Zou tof zijn als je over een tijdje de progressie ziet!

Maar wat iedereen zegt, gewoon stug door blijven gaan, hard trainen, en écht veel vreten! (y)
 
wat kan ik dan het beste eten?? ik eet overdag nu eigenlijk gewoon brood met allerlei vleeswaren smorgens -2 dan half 11 -3 half 1 -5 half 3 -1 half 6 avond eten en savonds rond 10 uur ook nog meestal 4 boterhammen...

Ja veel boterhammen idd :), tussendoor eigenlijk vrij weinig en drink meestal water.

Tips zodat ik meer aankom???
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Firefly18
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.714
Aantal reacties
30
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
8238borst.jpg
Bestandsgrootte
2,5 KB
Dimensies
160px x 120px

Deel deze media

Back
Naar boven