MuscleMeat
mn nog niet goed beentjes
D

mn nog niet goed beentjes

ok ik heb ze beter gehad maar ben dus 8 weken uit de running geweest, dus dit is beginfase denk ik dan maar
jah maar t levert wel peoblemen op met broeken kopen, omdat ik redelijk grote benen heb voor mn lengte en grote aars pas ik nooit broeken goed en dan zijn ze weer te wijd bij de taille maarja je moet er wat voor over hebben. k post over een maand wel weer want als k goed train merk ik heel snel verschil bij me.
 
Hehe daar hebben we het kakkertje ;)
Wel brute benen man in vergelijking met je bovenlichaam!
Blijf trainen en eten man!
 
keep up the good work, maar kan nog stuk groter natuurlijk! :D

(ondertussen zie ik mn benen atrofieeren, dus ik ben ergens wel tikkie jaloers :D)
 
dank.... deze wordt in ieder geval beter gewaardeerd dan de vorige... k wist niet dat je geen normale pics mocht posten, k dachtt tis wel leuk als je ziet met wie je te maken hebt want dat mis k een beetje hier. Je ziet wel hele stoere verhalen van veel mensen maar je weet niet wie de persoon is achter t verhaal.. dat vink beetje laf als je negatief post laat dan zien hoe t wel moet..... en tis beetje laat voor een doordeweekse dag en k weet dat k harder moet traine maar ben beetje de weg kwijt en t duurt heel lang om dit verhaal te typen dus k ga maar stoppen en mn rechter arm spier trainen.
slaap lekker iedereen als je dit nu nog vannacht leest
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Dutchinator
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.239
Aantal reacties
13
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
EASTMAN KODAK COMPANY KODAK CX7430 ZOOM DIGITAL CAMERA
Opening
ƒ/2.7
Brandpuntsafstand
5,6 mm
Blootstellingstijd
1/60 seconde(n)
Flash
Auto, fired
Bestandsnaam
eikevskees_6430.JPG
Bestandsgrootte
57,3 KB
Datum gemaakt
di, 02 maart 2004 12:29 AM
Dimensies
957px x 718px

Deel deze media

Back
Naar boven