XXL Nutrition
front lat spread
K

front lat spread

16 januari 2005 @ 7% BF
Ik doe mee aan compitite in belgië, bij de federatie NCOBB
Natural contest organisation bodybuilding belgium
De wedstrijd heet New faces en vindt plaats op 9 april
Ik doe mee bij de teenagers. Die 7% is gisteren gedaan met
de huidplooimeter
 
Ik doe vooral van de jaar mee omdat ik de volgende jaren niet mee zou doen, en zo ga ik nu ook de ervaring opdoen. En ik kijk er ook echt naar uit.
 
Je hebt al een goede basis opgebouwd.
Zou inderdaad meer aan benen werken nog.
En probeer bij deze pose toch je buikspieren wat meer te spannen en naar buiten te duwen, je trekt ze nu wel erg in en zo zie je er niks van, je had ze dacht ik wel.
Schouders, borst, lats en triceps zien er erg netjes uit.
 
Thanks voor de tips, maaja de ene foto lukt es en de andere niet. het is veel oefenen hé. komt wel in orde
 
hey Konan, bij de ncobb meedoen is ideaal als eerste stap. heb het zelf ook gedaan :)
verder ziet het er goed uit, alleen je benen nog wat.. maar dat komt nog wel in orde!!
nu moet je je enkel concentreren op het droog zetten. 10 weken is idd ideaal als je nu al op 7% staat.
succes!!
MAX-OT!!
 
...
en zoals je nu je buik vacuum trekt moet je ook doen op wedstrijd! niet aanspannen dus, dan komt je latspread nog beter over en is je borst dikker.
zoals je nu doet is het goed, laat je buik maar zien met de daarvoor bedoelde poses...
 
Thx maat, ja NCOBB is heel goed. En ik wordt opgeleid door Eric, de organisator ervan en een goeie trainer die al 30 jaar en meer in het vak zit.
M'n buik span ik wel bij abs and thighs. Doe je nog steeds mee bij NCOBB?
 
kben ook eens gaan zien naar een wedstrijd van de NCOBB jammer genoeg waren er dan geen teenagers
 
nee, ik doe niet meer mee met de ncobb, mijne laatste westrijd was het WK in november 2003. nu concentreer ik mij helemaal op powerlifting...
dan train je wss in Dynamic gym??
en eric ken ik wel een beetje, vriendelijke kerel!
wss zal ik je wel zien op de wedstrijd, er doen er een ook een paar van mijn gym mee...
 
Ja ik train bij dynamic gym. Een super gym. Ives Dewitte die ook meedoet aan wedstrijd is daar nu de nieuwe baas maar eric komt ook nog steeds. In welke gym train jij???
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
konan
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.677
Aantal reacties
26
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
8816front_lat_spread.JPG
Bestandsgrootte
26,3 KB
Dimensies
450px x 600px

Deel deze media

Back
Naar boven