Fitness Seller
SiRoj_
Foto Contests

SiRoj_

Dag mensen,

Hier dan foto's van SiRoj..
Allereerst wil ik jullie alvast bedanken voor de reacties, al weet ik dat ik geen wedstrijdshape heb en eigenlijk niet eens mee hoef te doen , maargoed, wou graag de andere pics zien (19v/d20 aanmeldingen, en niemand wou nog)...

Maargoed, toch maar even een verhaaltje erbij, maakt het toch wat dragelijker misschien


Dit is het resultaat van 11 maanden trainen, zoals te zien is ben ik begonnen met 108 kg met een bf van 30+%.. Na jarenlang lekker eten, veel bier e.d. heb ik er begin vorig schooljaar een einde aan gemaakt..
Een nieuw doel werd gesteld, ik wou 'normaal' worden.. Heerlijk t-shirtjes dragen zonder je te schamen, lekker zonder shirt lopen zonder je te schamen, maar vooral.. Je goed voelen, goede conditie opbouwen, gezond leven, veel energie hebben...
Het doel: 1,91 mtr, bij 91 kg, op 9,1% BF

Het belangrijkste van dit doel was dus ook mijn BF omlaag halen, in eerste instantie ben ik dan ook meer begonnen met een powerlift achtige training (onder begeleiding van Dhr. Leophyte), maar later bij andere sportschool echt bb-gericht...

Ik was in de positie om goedkoop te beginnen met trainen bij de sportaccomodatie van de UT.. Hier ben ik ongeveer een 9,5 maand bezig geweest, maar eigenlijk bleef ik rond de 15-16% steken...

Dus wat doen je dan, juist jah, op zoek naar begeleiding.. Deze heb ik gevonden en heb er nu 2 maanden bij een andere sportschool opzitte.. Helaas heb ik in deze 3 maanden ook vakantie gehad en gekozen om een tijdje wat minder op te letten, maar ik weet zeker dat ik nu mijn doel ga halen..

Eigenlijk was het de bedoeling om pas foto's te posten als ik mijn doel heb gehaald, dan was er meer te zien geweest, aangezien het nu gewoon foto's zijn van een half afgemaakte klus...

Maargoed, die foto's komen sowieso nog, dan met alle andere foto's erbij, aangezien ik elke 1,5 maand foto's heb gemaakt om progressie bij te houden (icm met huidplooimetingen en de weegschaal)... Ook leuk om te zien

Groeten, SiRoj
Wilde je een zeven geven voor de progressie, maar vergeleken met andere kandidaten toch een 6. Maar neemt niet weg dat je goed bezig bent.
 
Dat van die contest weet ik, wou enkel de groep compleet maken zodat het doorging!, was namelijk erg benieuwd naar de rest en het is het zeker waard geweest!
Ik zie nu dat ik vergeten ben om bij te voegen dat dit 11 maanden tijd is (before-after)
 
Goeie prestatie man! En is idd geen contestshape, maar hij doet gewoon mee om progressie te laten zien en te zorgen dat de wedstrijd doorgaat, niks mis mee!
 
Goeie progressie, maar ten opzichte van de andere medespelers moet ik je want minder punten geven, sorry.

Greetz
 
Zo aan je verhaal te lezen is jouw hoofddoel tot nu toe geweest vet verliezen. Nou dat is aardig gelukt!
Ik lees ook dat je meedoet zodat de wedstrijd door kon gaan ivm het aantal deelnemers. Erg sportief van je.
Winnen zul je dit jaar nog niet doen, maar je mentaliteit is ok.
Sommige met een beter fysiek hebben van mij ook een 6 gekregen, die waren eigenlijk een 6,5.
Fysiek gezien zit je daarmee op in vergelijking op een 5,5, maar door je progressie en inzet vind ik het toch een 6 waard.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2006
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.987
Aantal reacties
28
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
SiRoj_.jpg
Bestandsgrootte
120,2 KB
Datum gemaakt
za, 16 september 2006 10:57 PM
Dimensies
800px x 640px

Deel deze media

Back
Naar boven