XXL Nutrition
RvR
Foto Contests

RvR

Leeftijd: 20 jaar
Trainingstijd: 2 jaar
Lid sinds: september 2005
Lengte: 1.78
Gewicht: momenteel 82 kg 8% bf

Ik ben begonnen met trainen eind augustus 2004. Ik ben in een jaar tijd van 65 naar 78 kilo gegaan, zonder een goed train/voedingschema.
Ik ben in september lid geworden van DBB, nadat vrienden mij hierover hadden verteld.
Ben hier gaan lezen en in november 2005 woog ik 82 kilo.
In november kreeg ik suikerziekte. Mijn gewicht viel terug van 82 naar 72 kilo.
In maart mocht ik weer trainen van het ziekenhuis, maar slechts een kwartier per dag vanwege het wennen aan mn medicatie.
Ik ben toen gaan bulken tot de 80 kilo en heb vervolgens de keuze gemaakt om te gaan cutten, dit omdat ik toch nog 1 ding wilde hebben waar ik 'trots' op kon zijn, namelijk rippedheid.
Deze foto is het resultaat van mijn 'wederopbouw/cut'

als ik het me goed herinner woog ik ten tijde van deze foto 76 kg met 4,8% bf
Bovenlichaam is, (voor zover te zien), mooi in verhouding.
Je lage Bf percentage geeft je een mooie, harde look.
Nog wat kilo's massa erbij en je hebt een killer fysiek!
 
Erg droog!! Maar mis een beetje de mass! Dat is weer iets wat ik erg belangrijk vind. Je traint nog niet zo lang denk ik, maar je basis is erg goed zo!
 
Op zo'n sixpack kan ik alleen maar jaloers worden, nu nog huge worden met behoud van deze contouren. Keep it up!
 
Hey bro :D
Goede pic, ziet er goed droog uit.
Een 8 van mij, er mag nog wat meer massa op maar vind het al erg goed. :D dus good luck ;)
 
het schijnt dat iedereen zichzelf een 10 mocht geven ofzo..
zoiets hoorde ik van Yff.. ik heb het topic nog niet doorgelezen omdat ik de hele dag aan het werk was..

dus ik geef mezelf ook maar een 10.. als ik mezelf op foute gronden een 10 heb gegeven dan mag de admin hem weer weghalen.. ik vind mezelf namelijk geen 10 waard..
 
een negen rvr, niet omdat je een massa monster bent, maar esthetisch gezien wel een prachtnummertje ;),
tweede plaats voor jou samen met bolle :D
maar ryu krijgt goud :D
 
Een 9 voor de symmetrie en BF%. Mooie prestatie. Nu nog wat meer mass, maar dat komt vanzelf. Je bent nog niet zolang bezig.
 
vind het er erg netjes uit zien .!goed in verhouding,iets meer massa maken maar dat komt wel goed denk ik
 

Media informatie

Categorie
Contest 2006
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
9.972
Aantal reacties
33
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Toestel
FUJIFILM FinePix F10
Opening
ƒ/3.7
Brandpuntsafstand
14,1 mm
Blootstellingstijd
1/45 seconde(n)
ISO
800
Flash
Off, did not fire
Bestandsnaam
RvR.jpg
Bestandsgrootte
33,7 KB
Datum gemaakt
do, 29 december 2005 2:49 PM
Dimensies
384px x 512px

Deel deze media

Back
Naar boven