AndroidHealthClinic
korte biceps
F

korte biceps

gewoon even proberen
ik heb niet zulke lange armspieren of lange armen
maar gewoon even proberen
greetzzzzzzz
@Franciscus; Thats the spirit;) We houden van pompen en zijn goed bezig:) Trek je niks aan van al die zielige mannetjes die alles beoordelen met onvoldoendes en het beter weten zonder zelf enige foto te (durven) plaatsen. Dit gedrag zegt genoeg.

Bathi
 
Niet slecht, aardige bal al. Alleen niet zo fris als je aan het eten bent en naar deze foto kijkt :p
 
te dichtbij , vlakke triceps , hoog bf

gewoon slecht te beoordelen.


Edit: moest trouwens een 6 zijn geef geen onvoldoendes :)
 
@ celcius ja sorry snap je haha
@ bouwens62 beloof beterschap en dank je voor opbouwende kritiek ...........bovenal hier ga ik Xta aan werken : tricep thnxzzzzzzz
 
Tis thomas zijn recht om lage cijfers te geven, maar hij zou dat best even onderbouwen... Mij heeft ie ook een 1 gegeven op men laatste foto, met de uitleg "weinig massa", maar kwil onze thomas ook wel eens zien want op de manier dat hij punten geeft moet hij wel een shredded beast zijn (en dat verwacht ik niet om één of andere reden).

Voor de foto krijg je van mij een 7, hij is moeilijk te beoordelen... maar het ziet er mij alleszins geen slap armpje uit. 2 minpuntjes: Geen piek (kun je niets aan doen genetisch bepaald, of mssn in dit geval door hoog bf?) en je triceps lijken me niet sterk ontwikkeld (zie geen welving onderaan de arm).
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
franciscus
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.488
Aantal reacties
33
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
arm_25_sept_2006.JPG
Bestandsgrootte
12,1 KB
Dimensies
640px x 480px

Deel deze media

Back
Naar boven