XXL Nutrition
Feb 2005
DutchVince

Feb 2005

resultaat na 3 maanden sportschool
het gaat in deze serie om de progressie die ik gemaakt heb. Ik ben er nog lang niet, maar het verschil tussen nu en mei 2003 is duidelijk. Dus kijk ook naar de andere foto's!

mei 2003: totaal ongetraind en veel te veel buikvet. Zo ziet een 43 jarige ecto er dus uit als hij nix aan zijn lijf doet...

zomer 2004; 10 kg vet kwijt en na enige maanden dagelijks optrekken (ik begon met 2 x ! ik kan nu 25 x) en opdrukken (van 10 tot 50 x)

Feb 2005: het begin is er!
 
Werk je alleen met optrekken en push ups? Je kan iig beter nu met gewichten gaan werken anders kom je niet veel verder dan dit.
 
Nee ik zit nu drie maanden bij een sportschool.
Eerst een maand wennen aan de gewichten: 3 sets van 12 licht.
Nu zit ik op 3 sets van 7 reps zo zwaar als ik kan met de bedoeling om een "failure" te halen in de laatste set.
De afgelopen maand ben ik ook begonnen met mijn dieet aan te passen.

Let op de oneindig dunne polsjes die bij een ecto horen :)
 
Netjes de progressie in bijna 7 maanden tijd. En je gezicht gaat al een beetje op een Terminator lijken... :-)
 
mooi !

1. Opdat je er ook op latere leeftijd aan begint.
2. Opdat het resultaat merkbaar is, van flets naar vorm.

Voortdoen !
 
"Let op de oneindig dunne polsjes die bij een ecto horen :)"

Die heb ik ook, maar daardoor lijken je armen wel beter ;)

Ga zo door!
 
Dit is goed, duidelijk verschil.
Je bent nooit te oud om te beginnen, ik ben ook 4 maanden geleden wat gaan doen nu ik bijna 40 ben en al een aantal jaren niks meer van sport deed.
En door die dunne polsen hebben je armen juist vorm, met mijn polsen (1,5x zo dik)waren ze recht geweest (maar ja ik ben niet echt ecto, maar meer grof)
Als je als ecto goed traint en eet, zul je heel snel al een aardig resultaat behalen omdat met een relatief kleine massatoename er al een goede vormverandering zichtbaar wordt.
 
Hmm, waar is mijn serratus gebleven?? (Had ik die ooit wel? :) )

Vandaag met pull-overs begonnen want zo'n serratus is wel erg mooi...
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
DutchVince
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.054
Aantal reacties
10
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
10597IMG_5452.jpg
Bestandsgrootte
27,1 KB
Dimensies
415px x 600px

Deel deze media

Back
Naar boven