Fitness Seller
Maro
M

Maro

Van die schaduw valt me ook op. Overal heb je op gelijke hoogte een schaduw behalve aan z'n hoofd. Als je naar z'n rechteroor kijkt zie je geen schaduw op de muur en je zou verwachten dat je de schaduw van z'n hoofd op z'n rechterarm kan zien...
 
idd, volgens mij is ie gesoept...

als het zo is, dan ben je echt een zieligerd whahahaha
 
zier er wel ERRUG verdacht goed uit..te goed zelfs...als jij dat bent (met of zonder roids) dikke respect...als het fotoshop is...:shoot:
 
Vindt de foto's alleen wel steeds nepper lijken, net alsof het hoofd erop geplakt is, eerste foto had ik da vermoede ook, 2de niet maar die is zonder hoofd, en dan deze weer wel. Maarja als jij dit echt bent, zeer netje, post alleen ook is wat op het forum inplaats van alleen maar foto's.
 
Als je 'hottie' in je naam hebt staan ben je niet echt serieus te nemen :P

Verder wel stoer fysiek trouwens
 
hahaha, wat een haters hier. gewoon keihard trainen en niet zeiken. kom me maar opzoeken op de gym of nodig me maar uit. vind ik wel een uitdaging. Ps, check mijn bodyspace op de amerikaanse bodybuilding.com onder de naam maro73. En als jullie moeite hebben met trainen,let me know. ik ben fitness instructeur van beroep misschien kan ik jullie haters nog wat tips geven. Gratis, want als ik het zo lees zijn jullie allen veel te lui om te buffelen in de gym.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
marohottie
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
8.787
Aantal reacties
62
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Scannen_320_x_240_640_x_480_.jpg
Bestandsgrootte
31,6 KB
Dimensies
416px x 480px

Deel deze media

Back
Naar boven