Fitness Seller
6weke
visser

6weke

19jaar
1.76
68kg
bicep36.5

ja nu al weer 6 weken bezig,er is al vooruitgang te zien,just de armen zijn nog alt te dun vergeleken me de rest,komt wel in orde:)
A
6 weken? welke sporten heb je voorheen gedaan dan?
ik vind het toch al netjes!
 
ja heb al een tijdje getraind vroeger maar altijd in stukken,was toen nog niet gedisiplineerd.nu ben ik beetje ouder en ga er helemaal voor,opletten op eten enzo,5dagen op de week traine.:)
 
ja heb ze just nog es gemeten tis 36:p ma heb uit mijn eigen brede schouders,daarom lijke mijn armen altijd al te smal
 
Je hebt wel al een mooie borst, alleen lijkt je rechter pec lager te zitten dan je linker, maar dat kan aan de pose liggen.
En pak die armen maar hard aan, ik heb het zelfde, veel grotere schouders en rug als dat mijn armen zijn (nu 42,5 cm, maar ze groeie weer).
 
ja ben er mee bezig vollenbak bicep en tricep,bicep is wel nooit mijn favoriete spier geweest,eerder schouders,borst triceps alle oefeningen waarbij je het gewicht wegduwt,trekken vind ik minde leuk mja moet wel ee,greetz:)
 
best wel mooie foto maar ff een vraagje zit je daar in een darkroom ofzo pffffffff whoehahaha
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
visser
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.833
Aantal reacties
10
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
11857visser_001.jpg
Bestandsgrootte
10,5 KB
Dimensies
352px x 288px

Deel deze media

Back
Naar boven